Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E61 Rudeskift samt diverse.
(1 viser) (1) Gæst
Sidder du med et problem på din bil? Er der måske andre der har været ud for det samme. Har vi haft en på værkstedet som har samme fejlsymptomer som din bil? Så kik løbende med, for herinde finder du måske løsningen på dine problemer. eller får vished for at det er set før.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E61 Rudeskift samt diverse.

Sv: BMW E61 Rudeskift samt diverse. 11 år, 1 måned siden #4767

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Please

Vær sikker på at de ved hvad de laver. Det er rudefolk der ikke laver andet end at skifte forruder Jeg har bevist gået efter folk der ikke brugte en wire til at skære hele vejen rundt for det beskadiger både ramme og kanten. Det til trods for at mange ikke vil ofre det en maskine til formålet koster.

Hvad du så vælger at bruge eller gøre er dit valgt. Jeg har truffet mit
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E61 Rudeskift samt diverse. 11 år, 1 måned siden #4768

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
kenn skrev:
Please

Vær sikker på at de ved hvad de laver. Det er rudefolk der ikke laver andet end at skifte forruder Jeg har bevist gået efter folk der ikke brugte en wire til at skære hele vejen rundt for det beskadiger både ramme og kanten. Det til trods for at mange ikke vil ofre det en maskine til formålet koster.

Hvad du så vælger at bruge eller gøre er dit valgt. Jeg har truffet mit

Jeg tror gerne på at de har styr på sagerne. Det er jo derfor jeg spørger hvilke
Produkt de bruger.
Hånd trukne wire kan ganske rigtigt skade bilens lak. Hvorimod de modeller som påspændes
Ruden indvendigt ikke gør

Sv: BMW E61 Rudeskift samt diverse. 11 år, 1 måned siden #4769

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Please

Det skrevne sprog er nogen gange svært uden at man kan se blinket i øjnene på den der svarer Det var ikke ment så angrebene som det kan læses..

Det værktøj de bruger er en speciel klinge som kører som smør i limen, maskinen er kun tændt når de kører om hjørnerne. For at skære i bunden kører de med tråd. Hvis du selv er frisk på at skære ruder ud har jeg sådan en som ses på billedet nedenfor til salg. Den er brugt en gang.

BMW_Rudeskre_STMedium.JPG

Grunden til at jeg ikke selv skifter ruder er at det kræver flere hænder og så er jeg ganske enkelt sikker på at de er bedre til dette end jeg. Sidste gang jeg skulle skifte en rude på vores lånebil var min lim udløbet, altså blevet stenhård..

SÃ¥ er det nemmere og ikke mindst bedre at kapitulere og erkende at det er de bedre til end jeg.

Sv: BMW E61 Rudeskift samt diverse. 11 år, 1 måned siden #4770

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Du må meget gerne finde ud af præcist hvad det er for en klinge de bruger, næste gang du har fat i dem.

Min kammerat har noget der minder om den du der viser så det er noget i den stil jeg har brugt.
Den benytter alm nylon fiskeline

Sv: BMW E61 Rudeskift samt diverse. 11 år siden #4871

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
i Øjeblikket får vi skiftet rigtig mange forruder på værkstedet. Her er det en forrude der er flækket efter et stenslag .

IMG_3458Medium.JPG

Når kunden får udskiftet sin forrude skal vi samtidigt have lavet nogle småting på bilen. På denne BMW er det lidt kodning og så renset nedløbene til soltaget. Det er en god opgave i forbindelse med et rudeskift for så giver vi forruden en chance for at sætte sig imens bilen står inde i varmen.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.53 sekunder