Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Skomager bliv ved din læst.
(1 viser) (1) Gæst
Sidder du med et problem på din bil? Er der måske andre der har været ud for det samme. Har vi haft en på værkstedet som har samme fejlsymptomer som din bil? Så kik løbende med, for herinde finder du måske løsningen på dine problemer. eller får vished for at det er set før.
  • Side:
  • 1

EMNE: Skomager bliv ved din læst.

Skomager bliv ved din læst. 12 år, 1 måned siden #3212

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Skomager bliv ved din læst.

Jeg beskriver engang imellem hvordan jeg mener at andre værksteder begår en fejl, og hvor end jeg gerne vil indrømme det falder jeg desværre engang imellem for det samme. Heldigvis sker det sjældnere og sjældnere. Men her lovede jeg at skifte en BMW E61 ejers hans Kompressor til luftundervognen.Det til trods for at jeg normalt aldrig laver mekanisk (beskidt) arbejde på værkstedet

IMG_3030Medium.JPG

Denne BMW e61 kunde havde fået problem at han kompressor til luftundervognen, var holdt op med at virke og så går bagenden helt i bund. Som det kan ses på billedet hænger den helt nede

IMG_3031Medium.JPG

Da vi ikke har lift på værkstedet måtte vi have bagkofangeren afmonteret, og her er den ved at blive gjort klar til dette.

IMG_3032Medium.JPG

Her er den nye kompressor sat på bilens system, og inden vi montere den, skal vi have startet den med en tester, så vi ser den virker.

IMG_3033Medium.JPG

Det var en besværlig opgave da vi slet ikke har værktøjet til at lave mekanisk arbejde, og det viste sig hurtigt at de dele vi havde fået leveret ikke var helt de rigtige.

IMG_3034Medium.JPG

Bilen blev samlet op igen, og efter at have brugt et par timer på at rense værkstøj og gulv, måtte jeg sande at det gamle ordsprog, Skomager bliv ved din læst, altid har og vil være rigtigt.

Dette var helt klart en fejl, og det behøver den ikke at blive udført eller gjort 2 gange for at bevise, for det sker ikke mere på vores værksted. For dette er en opgave for de værksteder der har det rigtige udstyr.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: Skomager bliv ved din læst. 12 år, 1 måned siden #3224

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Tror det kender de fleste af os , at man får sig "rodet" ud i noget man hellere skulle have holdt fingerne "langt" fra , syntes oftest jeg oplever når jeg "bare lige vil være flink" og prøve at hjælpe nogen med noget jeg måske heller ikke selv er alt for stiv i , men som jeg efterhånden har lært at sige til mig selv " man er først klog , når man ved hvad det er man ikke ved noget om" og så retter sig efter det , men det lykkedes ikke altid , man vil jo gerne "lige" være flink

Mvh.
BenAnd

Sv: Skomager bliv ved din læst. 12 år, 1 måned siden #3226

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Du har så sandelig ret her også
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.57 sekunder