Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E64 630 Business Navigation.
(1 viser) (1) Gæst
Sidder du med et problem på din bil? Er der måske andre der har været ud for det samme. Har vi haft en på værkstedet som har samme fejlsymptomer som din bil? Så kik løbende med, for herinde finder du måske løsningen på dine problemer. eller får vished for at det er set før.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E64 630 Business Navigation.

BMW E64 630 Business Navigation. 12 år, 6 måneder siden #2444

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E64 630 Business Navigation.

Denne BMW E64 630 var solgt hos en bilforhandler, hvor man havde lovet i annoncen at den var med BMW navigation. Det var den ikke så det måtte der monteres.

BMW_E63_NAVIGATION.1Medium.JPG

Jeg har personligt altid haft en godt øje til denne BMW E64 model, og synes den er direkte smuk og gennemført. Vi må som altid have vores klude med ud i bilen, så vi ikke får lavet nogle fedtfingere eller det der er værre.

BMW_E63_NAVIGATION.2Medium.JPG

Det var 22 grader udenfor da bilen kom forbi, så der var rig lejlighed for at kikke på bilen, og der er ingen tvivl om at den bare er smuk.

BMW_E63_NAVIGATION.3Medium.JPG

Her er bilens radio afmonteret. (MASK) man kan ane at bilen har en Garmin navigation i forruden, og det er synd i enhver BMW men speciealt en BMW af denne kaliber.

BMW_E63_NAVIGATION.4Medium.JPG

Da denne BMW E64 630 kom på gaden ville jeg stå på hovet for at eje sådan en, og kikker man på bagklappen gør jeg det stadigvæk. Altså står på hovedet. Men har ikke et sted jeg kan parkere denne bil om natten, så ville konstant skulle kikke til den.

BMW_E63_NAVIGATION.5Medium.JPG

Så er bilen færdig og har nu fået monteret originalt BMW navigation og er selvfølgelig kodet.

På en dag som denne, da bilen kom forbi værkstedet, ville det være super lækkert at køre i sådan en, men det kræver selvfølgelig at man har tid, og som det ses på billederne står der en BMW E81 og kalder på at blive monteret færdig.

For den nye BMW 630 ejer, er det en perfekt dag at få sin BMW cabriolet leveret på.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af BenAnd.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder