Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Lade oplevelser imens man venter.
(1 viser) (1) Gæst
I denne tråd gennemgår vi alt der har med BMW’s El modeller. Det lige fra at importere en bil fra udlandet, til dagligt brug og udfordringer. Sidst men ikke mindst skal vi have samlet en masse gode tips og tricks.
  • Side:
  • 1

EMNE: Lade oplevelser imens man venter.

Lade oplevelser imens man venter. 8 år siden #5748

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Lade oplevelser imens man venter.

Nu har jeg efterhånden siddet nogle halve timer og ventet på at bilen får ladet lidt strøm på batteriet igen. Det samme gjorde jeg så i morges. Det er i grunden ret meget der sker på sådan en tankstation på en halv times tid.

UNADJUSTEDNONRAW_thumb_16b9.jpg

Denne stakkels bilejere kæmpede en brav kamp med at få monteret sit aftagelig anhængertræk. Jeg tvivler på om de nogensinde afmontere det igen. Overvejede et øjeblik min hjælp, men ham og konen fik det selv til at lykkes. De ingeniører der har fundet på denne besværlige løsning burde selv prøve at montere sådan besværlig krog. Har man kæmpet lidt med krogen, så er den ret tung.

Da mine indvendige ruder duggede hentede jeg lidt papir for at tørre ruden af indvendigt. Da jeg så skulle tilbage for at smide papiret tilbage i skraldespanden, så var der åbenbart en der havde smidt en 1 liters oliedunk ud, uden at skrue låget på dunken. Det betød så at hele stålpladen der virker som låg. Var smurt ind i motorolie. Så ind og vaske hænder på toilettet. Det var også en oplevelse. Den sidste gut der havde ladet sit vand, synes åbenbart ikke at det var nødvendigt at trække efter sig. Papir smidt ud over hele gulvet.

Hvor er folk dog i grunden blevet ligeglad med ham eller hende der kommer bagefter. For bare jeg får mit behov dækket.

Toppen af dumhed og arrogance er faktisk noget man tit oplever når man sidder og venter på en tankstation.

Det er de folk skal ind og handle noget inde på tankstationen, der parkere man da bare foran en stander. For det betyder da intet at folk skal sidde og vente på at du kommer tilbage inden de kan tanke brændstof. Det til trods for at der er ledige parkeringspladser næsten uden foran døren til forretningen.

Tror man skal ændre udtagelsen med at det går godt i Danmark, til udtagelsen. Det går mig godt i Danmark. Heldigvis er vi stadigvæk nogle der kan finde ud af at opføre sig som vores forældre lærte os.

Så det gamle ordsprog. Man skal være mod andre som du ønsker de skal være imod dig. Det er stadigvæk super aktuelt. For hvem ville dog synes det var en rar oplevelse at skulle smide noget ud i skraldespanden. Blot for at stå tilbage med hænder indsmurt i olie. Men måske er det de typer der er fuldstændig ligeglade, dem der blot smider deres affald på jorden, selvfølgelig lige foran skraldespanden.

Ja man oplever meget, når man sidder og venter på at bilen bliver opladet.

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 8 år siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.58 sekunder