Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW i3 værktøj til udskiftning af forrude.
(1 viser) (1) Gæst
I denne tråd gennemgår vi alt der har med BMW’s El modeller. Det lige fra at importere en bil fra udlandet, til dagligt brug og udfordringer. Sidst men ikke mindst skal vi have samlet en masse gode tips og tricks.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW i3 værktøj til udskiftning af forrude.

BMW i3 værktøj til udskiftning af forrude. 9 år, 10 måneder siden #5571

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW i3 værktøj til udskiftning af forrude.

Vi sad forleden og drøftede omhyggeligheden ved udskiftning af en smadderet eller flækket forrude på en BMW i3. Da bilen er lavet af Karbon i ruderammen kan alle forestille sig hvad der sker hvis man blot bruger en tråd der skærer i ruderammen.

BMWI3Rudeskrer_Vrkstj.Large.JPG

Jeg købte for år tilbage en udskærer som i forhold til at bruge maskine eller tråd, tog langt mere tid. Nu er det på tide at hive den frem for hylden for nu kan det godt betale sig at bruge de ekstra 30 minutter det tager at montere maskinen på den ødelagte forrude. Så er man nemlig sikker på at der ikke kommer hakker eller det der er værre på karbon rammen som forruden sidder monteret i.

For at undgå at der kommer mærker på instrumentbordet eller beklædninger, så sidder der et styrehjul på sugekoppen til venstre i billedet.

Så skulle du være så uheldig at din forrude smadrer eller flækker. Så sørg for at det firma du vælger til at udskifte forruden med en ny, også har det rigtige værktøj. I min optik er det ikke en opgave man skal få lavet på gader og stræder. Det selvom ens forsikringsselskab synes det er en mægtig ide at der kommer en rudemand forbi og skifter ruden. Det synes forsikringsselskaber fordi det er billigere end at bruge et værksted, der tager det stille og roligt og lader de forskellige komponenter tørre og hærde inden ruden sættes i igen.

Det fortjener du og ikke mindst din BMW.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.22 sekunder