Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

PRE-LCI angeleyes og led nummerpladebelysning
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: PRE-LCI angeleyes og led nummerpladebelysning

Sv: PRE-LCI angeleyes og led nummerpladebelysning 12 år, 4 måneder siden #2780

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Jeg har fået at vide hos BMW, at ringene i mine zenonlygter er kørelys og kun de tænder i automatik-instilling. Selv om der måske kan være mere lys i dem end i en PRE-LCI blinker de stadig ad mig i høj sol.

Min nabo har en e61 årgang 06, som også har zenon, men her tænder både nærlys OG ringene som kørelys.

Sv: PRE-LCI angeleyes og led nummerpladebelysning 12 år, 4 måneder siden #2781

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Hvis man har en BMW Pre LCI som er fra 2004 til 2007 så tænder både ringe og nærlys. På en LCI fra 03 måned-2007 og frem så er det kun ringene der virker som kørelys om dagen. Nu har jeg beholdt mine smukke kobberfarvede pærer (Standard) i min BMW E61 2005. Dog har jeg faceliftet min med den nyere type LCI forlygter og baglygter, så min svarer til en LCI model i dag.

Der er ingen der blinker for at fortælle mig at jeg ikke har lys på.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: PRE-LCI angeleyes og led nummerpladebelysning 12 år, 4 måneder siden #2783

• Ib Olesen
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
kenn skrev:
Hej

Hvis man har en BMW Pre LCI som er fra 2004 til 2007 så tænder både ringe og nærlys. På en LCI fra 03 måned-2007 og frem så er det kun ringene der virker som kørelys om dagen. Nu har jeg beholdt mine smukke kobberfarvede pærer (Standard) i min BMW E61 2005. Dog har jeg faceliftet min med den nyere type LCI forlygter og baglygter, så min svarer til en LCI model i dag.

Der er ingen der blinker for at fortælle mig at jeg ikke har lys på.

Jeg kører ca. 50.000 km/år og der går ikke en uge, uden at jeg bliver blinket af. BMW kender til det, men der er den pære i der skal være og den lysstyrke der skal være. Men efter en tur igennem Tyskland her i sidste uge, lagde jeg mærke til, at alle nyere havde meget mere "blus" på ringene og nogle kørte med ringene + nærlys. Så ...

Nå, men man kan ikke gøre ringene mere synlige , så? Det var bare dét jeg lige skulle have afklaret Hos BMW kan man ikke.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder