Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Problemer med fj.betjeningen til centrallåsen på e61 fra 2006?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Problemer med fj.betjeningen til centrallåsen på e61 fra 2006?

Problemer med fj.betjeningen til centrallåsen på e61 fra 2006? 11 år siden #4833

• Mullepappa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej.

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en BMW 530d e61 fra 2006, som bare kører super godt og det hele virker som det skal bortset fra centrallåsen via fjernbetjeningen.
Har prøvet at læse lidt rundt på diverse forums og synes I lyder til at have styr på det herinde. Så håber I kan hjælpe!

Som sagt kan jeg hverken låse bilen op eller i via fjernbetjeningen. Men selve c-låsen fungere fint hvis man trykker på knappen inde på instrumentbordet eller hvis man låser den med nøgle.
Har læst lidt om det muligvis er ledningsnettet til bagklappen, men alt andet fungerer stortset bortset fra det ene nr.pladelys som virker periodisk, men tror bare det er pæren, da det er nogle billige led lys. Ellers fungere alt det andet lys, bagvisker, åben af bagrude, åben af bagklappe, navi, radio osv.

Bilen har lige fået en ny nøgle ( da den gamle ejer havde gjort den anden væk)
Nyt batteri til bilen + han sagde at der ikke var noget at se på antenneforstærkeren.

Håber der er en der kan hjælpe med problemet eller om det godt nok er de ledninger den er gal med?

Mvh Mads

Sv: Problemer med fj.betjeningen til centrallåsen på e61 fra 2006? 11 år siden #4834

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Mads.

Nu er det svært at komme med det gyldne råd, når man ikke ser på bilen. Men det ville ikke være helt forkert at tjekke ledningsnettet på bilen. Der er ingen tvivl om at det er et problem vi alle BMW E61 ejere uden undtagelse vil komme ud for skal skiftes. Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men det ville være en god ide at få det tjekket.

Skulle det vise sig at være ledningsnettet, så fald ikke for at få det repareret, det skal skiftes. Gør noget ved det for er det dine ledninger kan det koste dig dit IDrive system også såfremt du er så uheldig ledningsnettet kortslutter.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Problemer med fj.betjeningen til centrallåsen på e61 fra 2006? 11 år siden #4837

• Mullepappa
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Okay. Jeg bor i Nordjylland, så der er et godt stykke vej til Sjælland! Kender du en ca pris på hvad det koster i dele hvis man skal have skiftet ledningsnettet i begge sider? Hvis der umildbart ikke er noget at se på forstærkeren er der vel også størst sandsynlighed for at det er ledningsnettet. Burde man ikke kunne se noget på forstærkeren, hvis den er færdig?
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder