Hej
Hvordan virker klimaanlægget på min E61 fra 08. Jeg mener at min model hedder High. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad der sker, når jeg trykker på knappen for klima. Kompressoren går i indgreb. Hvad sker der mere? Er der en eller anden form for blæser eller motor som trækker den kolde luft ind i systemet eller hvordan. Jeg har en mislyd som lyder til at komme fra selve den kasse hvor blæsermotoren er placeret. Men det er ikke blæsemotoren for lyden ændres ikke når jeg skruer op for blæsehastigheden. Jeg har prøvet at tage strømmen fra selve blæsemotoren og lyden er der stadig. Hvis jeg lytter med et stetoskop så er lyden meget tydelig i bunden af den kassen med blæsermotor længst ud mod motorrummet. Hvis jeg lytter på selve a/c-rørene der hvor går ind i kabinen, så er lyden også meget tydelig. Kan nogen fortælle mig om der er andre blæsemotore end den store dobbelte? Har søgt lidt på nettet men uden held. Nogen har skiftet selve blæsemotoren, men jeg tror ikke på at det er den. Har skiftet kompressoren uden held.
Nogle bud???