Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Angel Eyes Orion
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Angel Eyes Orion

Angel Eyes Orion 11 år, 4 måneder siden #4552

• AliSrc
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej FORUM

Jeg ville lige spørge om der er nogen der har monteret Orion Angel Eyes på sine lygter før? Og hvad synes i om det?

Jeg har selv skiftet pæren til LED og den blev så delvis hvid men synes den ene ring er lidt svag forhold til den anden?

Vil gerne høre jeres meninger omkring hvide angel eyes?

Mvh
AliSrc

Sv: Angel Eyes Orion 11 år, 4 måneder siden #4557

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej AliSrc

Kan se at der nu efter nogen tid stadig ikke har været nogen respons på dit indlæg , er desværrre bange for at der næppe vil komme mange , dette da de fleste her på forum ikke giver sig af med at montere sådanne dele på deres BMW'er ( u-originale dele ).

Hvad man ønsker for sin BMW er en individuel afgørelse , men ønsker man problemfri kørsel , ja så er disse produkter du her henføre til ikke at anbefale efter min bedste overbevisning , sorry.

Det er desværre ofte set ( jeg har personligt set nogen stykker ) at disse uoriginale LED lamper/pære/lyskilder giver endog alvorlige problemer med bilens elektronik ( set en del kortsluttede lysmoduler blandt andet ), og disse fejl/ødelæggelser kan være dyre efterfølgende at udbedre 2-6.000.-kr. eller endnu mere i værste fald !

Ville personligt ikke montere sådanne i min BMW , og også det med at sætte større pære i ( med flere Watt ) bør man afholde sig fra , da dette vil fremprovokere samme fare for overbelastning og kortslutning af elektroniske styremoduler ( lys modulet ( LMA ) i særdelshed ).

Nok desværre ikke det svar du ledte/søgte , men vil mene en objektiv tilkendegivelse baseret på bla. praktisk erfaring.

Mvh.
BenAnd

Sv: Angel Eyes Orion 11 år, 4 måneder siden #4558

• AliSrc
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej BenAnd

Tak for svaret. Det var faktisk lige det svar jeg ønskede, det kunne jo være at der var en org. løsning som jeg ikke kendte. Jeg vil da også kjn have org. dele tænkte endda på at skifte pærrene ud med de org. igen.

Det var godt at du fortalte at det kunne give problemer. tak for det endnu en gang

Mvh.
AliSrc

Sv: Angel Eyes Orion 11 år, 3 måneder siden #4578

• AliSrc
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Nu har jeg så skiftet til originale pærer igen. Synes nu alligevel at det "gule" lys er ret fedt...

Mvh
AliSrc

Sv: Angel Eyes Orion 11 år, 3 måneder siden #4579

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
AliSrc skrev:
Nu har jeg så skiftet til originale pærer igen. Synes nu alligevel at det "gule" lys er ret fedt...

Mvh

Du har så evig ret i at det smukke kobberfarvet (gule) lys er smukt og så er det rart at vide at man ikke risikere at brænde sit lysmodul af.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Angel Eyes Orion 11 år, 3 måneder siden #4587

• AliSrc
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

Det sørme rigtigt

Nu har jeg bestilt et originalt interior pære (HVIDE ) sæt med 10 stk. inde i fra BMW. Så nu går jeg og glæder mig til det.
AliSrc
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.34 sekunder