Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E60 M5 spejle autofold
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: E60 M5 spejle autofold

Sv: E60 M5 spejle autofold 11 år, 6 måneder siden #4338

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn m. fl.

Håber da det kompetente medlem på det andet forum kan/vil hjælpe ham helt i mål , jeg ønsker bare ikke at bruge mere af min tid på det jeg opfatter som "dobbelt" konfetti

Ser det sker oftere og oftere på de forskellige forumer jeg bevæger mig på , dette har med tiden desværre også medført at jeg i dag oftes vælger ikke at deltage i indlæg/dialoger omkring div. problemstillinger der skrives om af samme grund.

Jeg vælger derfor hellere for så vidt at bruge min tid og viden på hvad jeg oplever som seriøse personer/kunder med konkrete problemstillinger og dette helst i en direkte dialog.

Mvh
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 6 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: E60 M5 spejle autofold 11 år, 6 måneder siden #4339

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Jeg giver dig fuldstændig ret i at der (Hvis man ikke passer på ) kommer brugere ind som tager det at bruge andres tid for givet. Dem skal vi selvfølgelig undgå, for hvem gider sidde og være til grin samtidigt med at man bruger sin tid. INGEN.

Når det er skrevet er det også vigtigt at pointere at det er hele grundideen med et forum at man kan stille sit spørgsmål og forvente at få et svar. Vil man ikke vente på svaret herinde skal man lade være med at stille et spørgsmål.

Jeg har skrevet det før og gentager det gerne igen, at laver man et dobbeltspørgsmål altså samme spørgsmål på flere forumer, så er man ikke brugere herinde mere. Så kan man kalde det diktatur eller stramt styret. Det er fuldstændigt ligegyldigt, for det er den vej vi holder for at få et seriøst og brugbart forum..

Men lad os aftale at sker det igen at der bliver stillet et spørgsmål og det ligger i flere forumer, så sletter vi det spørgsmål der er stillet herinde.

Hårdt ja men det er det også at sidde og føle sig taget for givet.

Super i bruger jeres tid på at svare herinde på forummet....
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 6 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Sv: E60 M5 spejle autofold 11 år, 6 måneder siden #4340

• M POWER
det var ikke min intention at støde andre overhovedet
Var ikke klar over det var noget der var uacceptabelt men min fejl og nu ved jeg det
Det sker ikke igen

Sv: E60 M5 spejle autofold 11 år, 6 måneder siden #4346

• M POWER
har lige skrevet svar på indlægget men tror jeg kom til at skrive det det forkerte sted
men igen, jeg var ikke klar over det var forkert da jeg ikke er så meget inde på net indlæg og jeg undskylder mit indlæg.
og jeg giver ret til det med at hvad der er gratis bliver ikke værdsat, og det var overhovedet ikke min intention.
det sker ikke igen
og ja det andet indlæg på en anden hjemmeside er selvfølgelig slettet og håber i fortsat vil hjælpe mig
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.26 sekunder