Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Irrede sidespejle E60 - What to do?
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Irrede sidespejle E60 - What to do?

Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4309

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Som andre ejere af E60/E61, har mine sidespejle begyndende ir på basen i begge sider af bilen.
Nu så jeg til min skræk at det er begyndt at løbe ned af siden på bilen. Det er ikke så let at se, da den er sølvgrå, men har bestemt mig for at nu skal det fikses.

Hvad har I andre gjort?

Jeg har hørt man kan få dem sandblæst og malet?

På forhånd tak.
Mvh.
Søren
Religiøs overbevisning: BMW

Sv: Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4311

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Søren

Personligt valgte jeg at skift til nye da problemet opstod for et par år tilbage på min 2003 model E60 ( men selvfølgelig er det en dyr løsning ) , men afmonter dem , få dem sandblæst ( let , det er jo aluminium ) og mal dem så igen med en god spray maling ( husk god grunder for alu. først ) , derefter mal dem i den farve du ønsker ( evt. mat eller blank sort ) , lad dem tørre godt igennem inden du montere dem igen.

Alternativt få en autolakere til at male dem , men det koster jo også lidt.

Et godt weekend projekt en god sommerdag

Mvh.
BenAnd

Sv: Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4314

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Halløj,

Nye spejle er ikke en option pt.
Er der nogen der kender nogen i KBH området der kan sandblæse sådan noget, evt stå for malerarbjdet også?

Sv: Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4315

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey zynndk

jeg har selv fået lavet den løsning du selv har skrevet det er self. ikke optimal men en meget meget meget billigere løsning byt til nyt... da de koster en let sum:-)

jeg brugte bare en alm. autolakere, og det kostede ikke meget da jeg self self havde pakket dem ind..så klare de det hele... jeg fik dem så "behandlet" med sådan noget alu "stop ir" inden de blev malet...nok det benand snakker om:-)

pøj pøj med det

kap

Sv: Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4317

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Hej Kap,

Tak for svar. Var det i København du fik det ordnet? Er de svære at pille af selv?

Sv: Irrede sidespejle E60 - What to do? 11 år, 6 måneder siden #4318

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey igen

jeg fik kenn (mobilteknik) til at hjælpe med at tage dem af så der ikke gik noget galt, da du sikkert allerede ved hvor dyre de er:-)

og så aflevere jeg dem til en helt alm autolekere og så klare de det på 2 dage var de tilbage igen og så skulle de bare på...

så det var billigt og nemt men helt sikkert og og kun "et plaster" på et sår, for det vil komme igen med tiden, så hvis men vil skubbe udgiften lidt er det en fin løsning, men næste gang trækker jeg den store pung frem og shopper helt nye:-)

pøj pøj med det ....

KAP
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder