Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

pærer
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: pærer

pærer 11 år, 7 måneder siden #4246

• DanG
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej alle.

Jeg er rimelig ny i at rode med biler men har besluttet mig for alting skal have sin første gang.

Parkerings lyset er gået hvilke pære høre til i en e61 2005/10

Og kan ikke reset service efter værkstedet har skiftet klodser, tror ikke de har skiftet sensoren. Hvilke bruges til dette.

På forhånd tak

Dan den uvidende

Sv: pærer 11 år, 7 måneder siden #4249

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Dan, der er ikke noget galt med ikke at kende svaret, det er jo derfor at der er herlige fora som dette hvor du kan søge svar

Jeg har tilladt mig at flytte dit indlæg over i Gør-det-selv afdelingen, da det vel egentlig hører hjemme her!?

Nu kører jeg ikke i en E61er. Men jeg ved at der ligger utallige videoer og guides ude på nettet til at nulstille serviceindikatorerne vha stilk kontakterne og knappen til nulstilling af triptælleren på E9x, så hvis det fungerer på samme måde med E6x tror jeg at du ret let kan finde et svar hvis du googler lidt.

Mht parkerings lyset må jeg være dig svar skyldig, men det kan være at der er en af de andre der har rodet med det som kan hjælpe...

Roos
i3 REx 2014

Sv: pærer 11 år, 7 måneder siden #4254

• DanG
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
tak for svaret Roos

Sv: pærer 11 år, 6 måneder siden #4255

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey danG

når du skriver Parkerings lyset er gået, mener du så dine "angels eyes"...?? altså ringene i lygterne..?

har du halogen el xenon..??

kap

Sv: pærer 11 år, 6 måneder siden #4256

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Dan

Parkerings lyset er gået hvilke pære høre til i en e61 2005/10 , kommer som tideligere nævnt ( KAP ) an på lygte type.

Og kan ikke resette service efter værkstedet har skiftet klodser, tror ikke de har skiftet sensoren. Hvilke bruges til dette. , har der været et slid på indikatoren ( mener ned til omkring 40-50.000 km rest kilometer ) så skal denne skiftes for at kunne nulstilles vha. af triptæller i E6x serien ! ( på 3'er serien er det rigtig nok vha. af stilk og triptæller Roos )

Mvh.
BenAnd
Sidste redigering: 11 år, 6 måneder siden af BenAnd.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Roos
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.49 sekunder