Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Belladd i indsugningen
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Belladd i indsugningen

Belladd i indsugningen 11 år, 7 måneder siden #4240

• odlg
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Er der nogen der har erfaring med hvor man nemmest får sprøjtet belladd 2d i indsugningen på en BMW 330xd fra 2006? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen steder hvor det er nemt at skille ad når motoren er varm.

/Ole
BMW 330xd E90 03/2006
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af odlg. Begrundelse: Billede mangler

Sv: Belladd i indsugningen 11 år, 7 måneder siden #4241

• odlg
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Billede af motoren

rps20140514_201622.jpg
BMW 330xd E90 03/2006
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af odlg.

Sv: Belladd i indsugningen 11 år, 7 måneder siden #4242

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Du skal have det ind i motoren efter luftmængdemåleren. Jeg roder med at få lavet en krave der kan gøre dette, dog med et andet produkt men indtil videre ligger det kun på et stykke papir. Nu kender jeg ikke det produkt du vil komme på motoren, men jeg kan forstille mig at det må være for at smøre den øverste stempelring for at sikre en gas tæt forbrænding..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af BenAnd.

Sv: Belladd i indsugningen 11 år, 7 måneder siden #4247

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kenn har ganske ret, det skal ind i indsugningsslangen umiddelbart efter luftmassemåleren. Har selv gjort det fornylig, men må indrømme at min motor ser lidt anderledes ud. Mit gæt (og det er kun et gæt!) er at det er nederst i billedets venstre side. Men du kan sikkert selv finde frem til stedet, hvis du bare finder luftfilterkassen, så bør indsugningsslangen udgå herfra, med luftmassemåleren som det første element.

Her er et billede fra mit motorrum:
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Her skal indsugningsslangen skrues af ved det blanke spændebånd lige til venstre for oliepåfyldningsdækslet. Du kan se at luftmassemåleren sidder i den stump rør der er mellem luftfilteret og det førnævnte spændebånd. Så kan røret krænges til side og sprayen kan tømmes ind i indsugningen (altså mod højre..)

Bemærk i øvrigt at du, i følge BellAdds eget produkt blad, skal bruge 2 dl på 100HK, og da der er 2,2 dl i en dåse 2D, skal du bruge 2 stk.

Håber det hjælper.

Roos
i3 REx 2014
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af Roos.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.31 sekunder