Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned)
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned)

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 7 måneder siden #4248

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Tillykke med din nye bil

Og jeg må samstemme, du må og skal have Logic7 eller det der er bedre i! Det kommer du ikke til at fortryde. Var så heldig at min var født med Logic7, og det lyder fremragende, specielt efter at Kenn tryllede med enheden i instrumentbrættet!

Så hvis/når der er tilbud på pastaskruer i den lokale Netto.....
i3 REx 2014

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 7 måneder siden #4250

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Tak skal du have

Har afleveret den gamle og er nu officielt bil-løs i en uge. Godt nok en mærkelig fornemmelse når man har været rullende i den ene eller den anden form de sidste 25 år Men jeg glæder mig som et lille barn

Skal nok sørge for at poste billeder mv. sidst i næste uge. Foreløbig er der faktisk kun to ting jeg gerne vil ændre. Lyd (måske skulle man sige mangel på samme, for base system er godt nok skidt...) - og så muligheden for at gøre alle de fede ting Kenn viser i denne tråd(tænker at link her til siden er accepteret.) Bilen er født med Navi Pro (CIC), så noget af det er på plads. Men der skal lige lidt mere til.

Mht. Logic7 så lyder det besnærende. Men noget der er endnu bedre, siger du? Som er en original installation? Jeg troede sporet stoppede ved Logic7 (men der er så meget jeg endnu ikke ved)

Vil du uddybe?

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 7 måneder siden #4251

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeps...

Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.

Så derfor, Logic7 fortryder du ikke! Og med lidt tweaks bliver det endnu bedre. Kenn kan fortælle dig meget mere om mulighederne for din bil, men nu kender du til mine erfaringer

Roos
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: t33j4y

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 7 måneder siden #4252

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
13 højttalere Det lyder som nye beklædninger og instrumentbræt (der er vist en højttaler i dette også, i sådan et system)

Med en pris på EUR 1200 i options-pris i 2008, kan jeg godt se at vi er på den anden side af 10K i danske i dag. Det skal jo også monteres etc etc.

Hvad gør I andre - dobbeltjobber I?
Sidste redigering: 11 år, 7 måneder siden af t33j4y.

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 4 måneder siden #4550

• please
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Købte en anden BMW hvor der var logic 7 monteret i fra fabrikken.

Sv: Eftermontering af Alpine kit (BMW sanctioned) 11 år, 4 måneder siden #4551

• AliSrc
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Tillykke med bilen, hensyn til hvad andre gør, vi spiser pizza hele året.

Mvh
AliSrc
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder