Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: 100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006

100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006 11 år, 9 måneder siden #3927

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Hej,

Som så mange andre med halogenlygter, så savner jeg noget mere lys på vejen. Er også en nærrigrøv (), så Xenon er ikke en mulighed.
Er jeg komplet vanvittig hvis jeg sætter et par 100W H7'ere i, i stedet for de org? Og vigtigst af alt, kan jeg ødelægge noget?

På forhånd tak.
Søren
Religiøs overbevisning: BMW

Sv: 100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006 11 år, 9 måneder siden #3930

• plpoulsen
Mon ikke grunden til dit manglende lys udbytte skal findes i sandblæste forlygter glas?

At sætte 100W pærer i er ikke en særlig god løsning hvis fejlen skyldes dårlige lygteglas. Udover at ledningsnettet ikke er dimensioneret til den større strøm som pæren vil trække, så er lys modulet i forvejen indstillet til at spændings begrænse pæren ved brug af PWM.

Derudover er det ikke lovligt at sætte en ikke E-mærket pære i en E-mærket lygte.

Mvh Per

Sv: 100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006 11 år, 9 måneder siden #3943

• ZynnDK
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • Diesel bimmer
Bilen runder 200.000 km inden for nærmeste fremtid, så nej lygterne er bestemt ikke nye mere.
Du mener altså ikke det er en god ide?
Religiøs overbevisning: BMW

Sv: 100W i Halogenlygter, BMW E60 årg 2006 11 år, 9 måneder siden #3944

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Som Per rigtig nok påpeger vil du kun få problemer hvis du gør/forsøger det , fejlmeldinger , brændte paraboler , samt risikere at ødelægge lysmodulet og et nyt koster immervæk omkring tre af de lange.

Kontroller evt dine paraboler for om de er dårlige , poler evt dine lygter op eller find nogen andre i fin stand.

Vil du prøve nogen andre pære så prøv med nogen Osram Cool Blue eller Philips Nightbraker , de giver betydeligt mere lys fra sig , men har samme Watt forbrug og vil dermed ikke påvirke dit lysmodul

Mvh.
BenAnd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.25 sekunder