Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses

Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses 11 år, 10 måneder siden #3882

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg har i gennem længere tid haft nogle mislyde fra mine fordøre i min E91. Det startede med at komme fra døren i førersiden, men efter noget tid var der også lyde fra passagersiden. Det virkede nærmest som om der var en løs klips, eller noget andet der lå og raslede i døren. Jeg var faktisk overbevist om at der var et eller andet der var løst...

For lidt tid siden googlede jeg fænomenet, og fandt et råd der gik ud på følgende: Når det rasler/knirker, så prøv at køre sideruden et par cm ned. Hvis det hjælper, er det vindueslisterne der skal renses/smøres...

Jeg tænkte at det kunne vel ikke skade at prøve, så bevæbnet med BMWs gummipleje spray og en klud, gav jeg alle dørlisterne en tur, ikke mindst indersiden af den yderste gummiliste der slutter til langs karrossen rundt om vinduet.

Reslutatet, overhovedet ingen knirken, raslen eller knagen at høre længere

Så skulle der sidde nogen derude med samme problem, er løsningen hermed givet videre

Roos
i3 REx 2014
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh

Sv: Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses 11 år, 9 måneder siden #3983

• Chr.Jensen
Super lækkert. Tak for tippet, det vil jeg prøve i morgen, da jeg er ved at blive helt tosset af raslen/knirken fra dørsiderne.

BMW oplyste mig dog om at det kunne være både rudehejs og alt muligt andet, men jeg prøver lige din løsning i morgen.

Sv: Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses 11 år, 9 måneder siden #3985

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Jeg var også, som skrevet, fuldstændig overbevist om at der var noget løst i mine døre, men ovenstående trick var nok. Bare husk også at få givet mellemrummet mellem gummilisterne, dvs den ydre der ligger op mod karrossen, med den "lådne" inderside, og den gummiliste der kommer i klemme mellem den og karrossen.... hvis du forstår..

Lad os høre om det virker
i3 REx 2014

Raslen/knirkende døre i E91, og hvordan det fikses 11 år, 9 måneder siden #4004

• Chr.Jensen
Prøvede at rulle ruden ned her til morgen, det gav umildbart ikke noget positivt resultat desværre.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder