Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermonteret Uoriginal xenon på BMW E60.
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Eftermonteret Uoriginal xenon på BMW E60.

Eftermonteret Uoriginal xenon på BMW E60. 12 år, 9 måneder siden #1995

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvad gør man når man ikke har lyst til at købe nye originale BMW xenonlygter til sin BMW E60? Man monter da lys i motorrummet.

Dette indlæg er lavet for at vise hvor kreative folk nogle gange kan være på deres biler. Og grunden til at jeg lægger det herinde er fordi jeg synes det er en sjov og morsom måde at lave det på. MEN ALDRIG noget jeg ville lave på værkstedet HER. Ej heller køre med selv.

BMW_E60_LYS_I_MOTORRUM.1Medium.JPG

Når man åbner motorrummet er der lys i, og som det ses har man monteret en sokkel og en pære, så man ikke får fejl pga. kold varm overvågning. Som ville komme og sige der var gået en pære. Den virker stadigvæk men nu er det pærerne i motorrummet den mélder fejl på, hvis en af dem springer.

BMW_E60_LYS_I_MOTORRUM.2Medium.JPG

Der er brugt tid på at finde nogle fatninger man kunne montere på bagvægen til forlygten.

BMW_E60_LYS_I_MOTORRUM.3Medium.JPG

Denne løsning er selvfølgelig lavet i begge sider af bilen.

BMW_E60_LYS_I_MOTORRUM.4Medium.JPG

Men som det ses er der xenon lys på bilen. Og selvfølgelig er dette ikke lovligt, da der mangler sensorer som justerer lygterne automatisk. (så de ikke blænder andre) Samt lygtevask.

Skulle man sige noget positivt om denne løsning, skulle det blot være at det er kreativt, og som den unge BMW ejer sagde da jeg ville tage disse billeder. Åh nej mand.

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sevdet

Sv: Eftermonteret Uoriginal xenon på BMW E60. 12 år, 9 måneder siden #1996

• Sevdet
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
billig, men stadig en effekiv løsning
man må sige at den unge mand har været meget kreativ

Sv: Eftermonteret Uoriginal xenon på BMW E60. 12 år, 9 måneder siden #1998

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
meget griner, og fordel der altid er godt lys i motor rummet...

have a nice one her i sne vejret:-)

kap
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.46 sekunder