Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Hvad er mine muligheder -BWM 320d Touring 04/2008
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: Hvad er mine muligheder -BWM 320d Touring 04/2008

Hvad er mine muligheder -BWM 320d Touring 04/2008 13 år, 2 måneder siden #1339

Hej.
Jeg har den ovennævnte bil med standard Radio CD og det er ikke så fedt.
Jeg har undersøgt lidt og fundet et Dynavin D99 Multimedia/navigation som kan installeres men har læst lidt anmeldelser af det og de var ret dårlige, dårlig berøringsfølsom skærm, intet multitouch osv. så jeg droppede den ide igen.

Er der nogen der kan komme med nogle forslag til hvad man ellers kan få monteret i bilen, navigation samt, ipod, mp3 tilslutning er et must ?
Jeg havde også overvejet at få eftermonteret PDC, er det muligt uden at det koster en formue?
/Tommy

Sv: Hvad er mine muligheder -BWM 320d Touring 04/2008 13 år, 2 måneder siden #1340

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Alle tråde i forummet undtaget denne gør det selv er forbeholdt originalt BMW udstyr og ikke til drøftelse af muligheder for uoriginale løsninger.

Så ønsker du at høre mulighederne på din BMW omkring Uoriginalt BMW Udstyr og det er det jeg forstår med dine spørgsmål om PDC og beskrivelse af diverse Uoriginalt udstyr.

Velkommen til og lad os håbe der sidder nogle som har nogle svar på dine spørgsmål.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.50 sekunder