Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

E90 Skift af gearknop + stang
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du stille et spørgsmål på produkter vi har leveret og som du selv skal montere eller se hvilken løsninger vi tilbyder du selv kan montere, Alle løsninger er afprøvet og testet inden levering så returret på defekte løsninger som skyldes

FEJLMONTERING DÆKKES IKKE.
  • Side:
  • 1

EMNE: E90 Skift af gearknop + stang

E90 Skift af gearknop + stang 13 år, 3 måneder siden #1157

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Da jeg syntes at gearskiftet var lidt langt på min E90'er bestilte jeg en ny original sportsgearknop hos BMW. Det to ca 50 sekunder at montere og giver et VÆSENTLIGT mere præcist og kort gearskift.
Om den er pænere end standard gearknoppen må være op til den enkelte, men for S*** hvor er det bare et lækkert feel med den korte, præcise vandring. Muligvis det bedste jeg har prøvet...

Den gamle, standard (inden håndfrit-affald blev fjernet):

IMG_1999.PNG

Den nye originale

IMG_1994.JPG

Sv: E90 Skift af gearknop + stang 13 år, 3 måneder siden #1158

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er utroligt så lidt der skal til for at give bilen et meget smartere look :)og man fatter ikke at for blot få år siden var den Bluetooth løsning du nu har afmonteret den eneste løsning for at få Bluetooth i bilen.

Holderen der sad monteret har været skyld i mange ømme knæ og det pyntede at den blev afmonteret forøvrigt en fed BMW du har..
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Følgende bruger(e) har sagt tak: phrede

Sv: E90 Skift af gearknop + stang 13 år, 3 måneder siden #1159

• phrede
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Ja, det er ufatteligt at man kan montere noget SÃ… grimt i en ellers meget enkel kabine...
Jeg håber at du også medbringer din 535d Touring til "træffet" den 29. Det er efter min mening en af de absolut flotteste BMW'er der er lavet. Og så med KONGE-motoren!! De 560 Nm sætter spor i hukommelsen......
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.24 sekunder