Det har vist sig at der kan ske en fejl på det plus kabel der løber fra bagerst i bilen og frem foran til motorrummet. Her kan du se hvad der sker når du bliver kaldt ind af de Autoriserede BMW værksteder for at få rettet denne fejl. Dette er ikke et gør det selv projekt og derfor lægges det inde under vores monterings sektion.
Tilslutningen som du ser på billedet er lagt for tæt på karrossen og det betyder at der er risiko for at metalet som gennemgangen er monteret i begynder at irre og løfte sig og så sker der en kortslutning fra plus til stel.
Som det kan ses på billedet er det en tykt pluskabel der kan indeholde nogle ampere der er risiko for at kortslutte til stel, og det kan så i værste tilfælde sætte bilen i brand.
Den sorte holder skal skiftes og derfor skal man have afmonteret bolten som holder kablet som er monteret i holderen.
Her ses den nye holder som skal monteres i bilen i stedet for den gamle (Sorte)
Pluskablet sidder her monteret i den nye forbedrede holder.
Der bliver som det ses forseglet med noget speciealt fedt, inden holderen monteres.
Så monteres holder og så er der ikke længere risiko for at der kan komme en kortslutning her.
Så er det blot at pakke bilen sammen igen og nu kan man så køre med god samvittighed og ikke mindst sove godt om natten igen.
DETTE ER IKKE ET GØR DET SELV PROJEKT: Det er forbundet med meget stor risiko for at kortslutte bilens El system og sker dette er det en MEGET BEKOSTELIG AFFÆRE.
Dette indlæg er et eksempel på de indlæg der kommer på det lukkede forum og er som nævnt IKKE et gør det selv projekt så kontakt din Autoriserede BMW forhandler og spørg om din BMW er omfattet af den indkaldelse som BMW har lavet i hele verden, og du som BMW ejer gerne skulle kaldes ind til hvis din BMW er med i Indkaldelsen ellers kontakt dit lokale Autoriserede BMW værksted og spørg.
Dette er lavet på et Autoriseret BMW værksted og er lavet på min egen BMW E61.
Alle billeder er beskyttet med Copyright og er Mobiltekniks A/S ejendom og misbrug eller kopiering vil blive retsforfulgt med krav om erstatning og det gælder alle billeder og beskrivelser der ligger i vores forum. Alle vores billeder er mærket (sporbare) mod misbrug og tyveri på internettet.
Hej Kenn, tak for reminderen... Det skal jeg da se at få styr på... Har bare alt for travlt lige for tiden, men tak for linket nu skal jeg så bare have booket en tid.