Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre

BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre 13 år, 6 måneder siden #916

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Denne BMW E61 kom på værkstedet for at monteret BMW Diskanter i loftet og foran i begge fordøre, dette er en løsning som hæver bilens lydanlæg til nye højder og som nævnt tidlige forstår jeg simpelthen ikke at dette ikke er standard udstyr på en BMW. Da der er flere indlæg men udskiftning af de forreste vises kun forvandlingen med de bagerste højtalere.

I forbindelse med montering af diskanter i bilen ønskede kunden også at få skiftet nyrerne foran til de forkromede og jeg synes personligt det giver et helt fantastisk eksklusivt look på en i forvejen smuk bil.

BMWE61Crom-NyrerogDiskanter1Medium.jpg

Her ses standard nyrerne foran inden de skiftes til den forkromede løsning.

BMWE61Crom-NyrerogDiskanter2Medium.jpg

Se lige hvor smukt og elegant det ser ud nu.

BMWE61Crom-NyrerogDiskanter3Medium.jpg

Her ses de tarvelige standard højtalere som BMW fabrikken levere med bilen og som det kan ses på billedet er der ikke monteret diskanter.

BMWE61Crom-NyrerogDiskanter4Medium.jpg

Her er standard enhederne udskiftet med BMW LOGIC 7 enheder og så er der selvfølgelig monteret diskanter og det er vel ikke overdrevet at kunden smilede og sluttede af med at sige, nu skal der høres musik på vej hjem.

Kunden er tilmeldt på vores forum her så mon ikke han kommer med sin mening om hans nye up grade af lyden, for desværre kan den ikke gengives på skrift.

Tak for tilliden og rigtig god tur og ikke mindst lyd på din vej.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre 13 år, 6 måneder siden #918

• Joachim
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn,

Det er blevet helt fantastisk, ikke kun musikdelen, men også når man taler i telefon via bluetooth. Hvor man før fik lyden fra fødderne og man var nød til at skrue noget op, er lyden kommet op i normal højde, så lydkvaliteten på telefonien er også forbedret drastiskt

Jeg kan stærk anbefale denne opgradering, som giver multimedie oplevelsen i bilen et markant løft.

Tak for denne gang, og vi ses igen snart, når der igen skal laves et løft i udstyrsniveauet

Sv: BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre 12 år, 10 måneder siden #1701

• Joachim
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
En kommentar er vel bedre sent end aldrig

Jeg besluttede mig for at tage det næste skridt og lod Kenn opdatere til et logic7 i efteråret… Og er du vimmer der er tryk på.
Der er ingen tvivl om at det er opdateringen værd, og gør køreturen til en endnu større fornøjelse. Det er virkelig et godt stykke arbejde der er gjort, og jeg er glad for at jeg kunne være med til at se dig lave det. Det var meget spændende.
Jeg kan kun sige at det bør alle få lavet!

Næste projekt bliver så nedblændelige og klappe spejle og alarm

Sv: BMW E61 Montering af loft Diskanter og CromNyre 12 år, 10 måneder siden #1702

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Joachim

Jeg troede du var gået til musikkens univers, men super at høre du også synes det hæver bilens musik formåen til nye højder.

Selvfølgelig måtte du kikke med, der bliver ikke lavet noget på bilen, som ikke tåler dagens lys.

Du må forbi værkstedet i Hvidovre, så skal jeg se om ikke jeg kan skaffe nogle spejle til din fine BMW med den gode lyd.

Tak for indspark og tilbagemelding.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 1.18 sekunder