Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! BMW E61 CIC Navigation / Original Alarm
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Værksted! BMW E61 CIC Navigation / Original Alarm

Sv: Værksted! BMW E61 CIC Navigation / Original Alarm 13 år, 8 måneder siden #797

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Kære Tirkov og mine andre (Partnere) kunder.

At få den ære at lave så smukke løsninger i jeres biler er for mig meget stort og ærefuldt, for det er jo et samarbejde at få det hele til at gå op i en højere enhed for nogle af de stumper vi bruger kommer fra skadede Tyske biler og nogen gange virker de desværre bare ikke. Heldigvis er det ikke så tit at vi oplever dette men når det sker skal vi bare have det løst og det kræver at kunder bliver til partnere for vi vil alle gerne have det virker og måske ikke første gang men vi når altid vores mål sammen.

Med fare for at lyde lidt småskør er der ikke noget så smukt som at forkæle en kundes bil for hvem kan ikke lide at se noget der er smukt? og det smukkeste er faktisk kundens når han henter sin fine bil igen og se glæden over at man nu har fået det ønskede udstyr monteret. Så Tak for jeres tillid og den glæde det giver at vide i er tilfredse og så kan man vist ikke ønske sig mere, jeg gør i hvert fald ikke.

Skulle noget drille lad mig det vide for mine kunder skal ikke lade sig nøje med mindre end perfekt for det ville jeg ikke selv.

Med et ønske om i også må opleve den glæde som jeg har over at have så fantastiske kunder og biler at arbejde med til hverdag.

Kenn.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 8 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder