Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC
(1 viser) (1) Gæst

EMNE: Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC

Sv: Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC 12 år, 8 måneder siden #2160

Hej
Jeg sidder og venter på de sidste kodninger på mit nye cic system samt ny Iphone adapter og ny hd skærm hos Kenn.
De første tjek ser bare supper ud.
Jeg kan snart ikke vente med at komme ud og prøve det af.
Supper arbejde og utrolig gæst fri er Kenn.
Det er supper at der er folk som er så glade for det de laver og sætter en ære i at det bare skal være iorden.
Stor tak til Kenn for arbejdet på min bimmer.
V.h Henrik

Sv: Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC 12 år, 8 måneder siden #2170

hej
nu har jeg kørt med dette cic system i et par dage og det er en fornøjelse.
utrolig flot grafik på skærmen supper lækre detaljer vdr. streming af radio fed biled ved afspilning af dvd film det er svært at få armene ned det er det fedeste system til denne i forvejen suveræne køremaskine.
vh. Henrik

Sv: Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC 12 år, 8 måneder siden #2171

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik

Det ville nu også komme meget bag på mig, om ikke du ville blive super glad og tilfreds med dit BMW CIC navigationssystem. Som jeg fortalte dig dukker der flere ting op som er så meget hurtigere og bedre end dit gamle CCC system.

Når først man har vænnet sig til at trykke på de direkte valgknapper omkring IDrive hjulet, og man finder ud af at den kan nå at flytte sig hurtigere end du kan nå at taste, ja så mærker man igen at det er en super løsning du har fået i bilen.

Det sammen med dit BMW Individual lydsystem er nok det ypperste man kan få i en bil overhovedet.

Tak for din tilbage melding her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Værksted! Kodning og bedømelse af BMW E61 CIC 12 år, 8 måneder siden #2172

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Når nu man har fået monteret BMW CIC navigation system i sin BMW er det som nævnt flere gange at man finder ud af at systemet indeholder som mange super smarte detaljer. Her skal vi se en som ligger i den App. BMW Connected, som bliver en del af dette BMW CIC system og henter data fra bilen.

FIND_MIN_BMW.1Medium.JPG

Her kan vi se at jeg har startet min applikation som hedder BMW Connected. Dette virker uanset om jeg har en Iphone 4 eller 5 for det kan også lade sig gøre ved at tilslutte telefonen via USB. Applikationen er her Connected med bilen.

FIND_MIN_BMW.2Medium.JPG

Her har jeg haft telefonen tilsluttet med BMW Connected på da jeg parkerede bilen, og så har jeg nogle undermenuer som jeg kan gå ind at vælge. Her skal vi kikke på den menu der hedder Last Mile. Nemlig hvor har jeg sidst set min bil. Dette er super smart på en ferie, hvor man parkere sin bil og gerne ville kunne finde den igen bagefter.

FIND_MIN_BMW.3Medium.JPG

Her har jeg så valgt Last Mile menuen og nu kan jeg se hvor min BMW holder parkeret. Og som det ses på billedet holder den på Brombærvænget. Nu vælger jeg så at forlade værkstedet hvor bilen holder parkeret, for nu skal vi have fundet ud af om dette virker.

FIND_MIN_BMW.4Medium.JPG

Applikationen kredser sig tættere og tættere på bilen, og nu har jeg bedt den om at give mig den eksakte adresse bilen holder på.

FIND_MIN_BMW.5Medium.JPG

Så kommer den og fortæller mig at min BMW holder på Brombærvænget 1 og trykker jeg på den blå pil som du kan se kommer jeg til et billede som fortæller mig hvor langt jeg har hen til min BMW i forhold til hvor jeg står nu.

FIND_MIN_BMW.6Medium.JPG

Her kan man se min placering i forhold til bilen. Og havde jeg nu stået på en bygade et fremmede sted i verden, ville dette være super at vide.

FIND_MIN_BMW.7Medium.JPG

Jeg trykker mig videre i applikationen og nu kan jeg se at jeg har 8 m hen til min bil og tiden derhen vil vare omkring 1 minut. Kikker du på applikationen kan du se at jeg kan bede om at se min bilplacering på et kort.

FIND_MIN_BMW.8Medium.JPG

Det har jeg så bedt den om her og nu kan jeg vælge at lade Google Map vise mig vejen hen til min bil, for nu har jeg ændret min BMW Connected fra at være i bilen, til at guide mig hen til hvor jeg har parkeret min BMW.
Som du kan se her indeholder det BMW CIC system så mange smarte feature og denne Last Mile er blot en af de ting som systemet kan, men smart det er det. Og så er vi ikke engang i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder