Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! BMW E61 Rat Varme
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Værksted! BMW E61 Rat Varme

Sv: Værksted! BMW E61 Rat Varme 13 år, 9 måneder siden #688

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ren luksus Kenn!

Rart at vide at man også kan tå en "ældre" herre op igen Du ved godt at man kan justere luftdysen så den bliver rette mod dit ansigt ikk?

Sv: Værksted! BMW E61 Rat Varme 13 år, 9 måneder siden #692

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten.

Jeg må tilstå at det er vildt behagelig at køre med så hvem ved og ikke det ender med at knappen bliver afmonteret, så der er konstant varme på rattet når man starter bilen under 5 grader.

Du er velkommen til at prøve at køre en lille tur i bilen hvis du lover at komme tilbage hurtigt med den igen inden man begynder at fryse om fingerne
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Værksted! BMW E61 Rat Varme 13 år, 2 måneder siden #1251

• Kentvoss
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
kenn skrev:
Tak det er nu rart at kan lægge sine kørehandsker

Nu har jeg kørt med det nogle dage og indrømmet så er det en detalje som er super lækker og noget man hurtigt vænner sig til at bruge, et tryk på knappen til ratvarmen og rattet er varmt på under 1 min. i morges da jeg kørte på arbejde havde jeg tændt for ratvarme og sædevarme og pludselig sad man og frøs lidt på sine kinder men styrthjelm med varme det bliver der ikke tale om....

Hej Kenn
Har du en liste med vare numre der skal bruges for at montere rat varmen ?
Mvh
Kent

Sv: Værksted! BMW E61 Rat Varme 13 år, 2 måneder siden #1259

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Dele Ratvarme

Hej Kent

jeg kan desværre ikke tilbyde at finde de varenumre som det kræver da du skal bruge dit stelnummers sidste 7 ciffere og så skal man have nogle af delene sendt retur da de er som ombytter og derfor belagt med pant.

Der er også en del kodning og arbejde i forbindelse med at få monteret rat varme og har du ikke rund Airbag i dag skal du også have det, så med så lidt viden om din BMW og udstyr er det en umulig opgave.

Som jeg har beskrevet før kan jeg ikke få min reservedelsmand til at finde stumper for mig uden beregning så derfor skal du henvende dig til en forhandler som udefra dit Win (Stelnummer) kan lave en liste til dig.

Se linket nedenfor.

www.mobilteknik.dk/forum/20-bmw-snak/312...a-udstyr-til-din-bmw

Velkommen til.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 2 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kentvoss
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.31 sekunder