Denne BMW X5 ejer havde haft en masse problemer med sin BMW og havde brugt en del penge på at få lavet motorvarmer og en masse andre småting da bilen blev ved med at komme med små humør ødelæggende fejl. Tester på og så blev det konstateret at der var strømproblemer og defekt PDC føler.
Dette 500A batteri´var blevet monteret i en Dieselbil og kikker man på billedet kan man se at det KUN er på 500 AMP. og det er ikke nok til en BMW med et stort strømforbrug.
Batteriet blev skiftet til et AGM 850 AMP. og det kan sparke bilen igang selv på en kold morgen.
Som det kan ses sidder batteriet i en BMW X5 godt skjult og derfor er det faktisk et dumt sted at prøve og spare, og det værste var at kunden som lige havde købt denne BMW X5 ikke var klar over at der var monteret et batteri der slet ikke passer til en BMW.
Havde sælgeren nu fortalt ham at han måske skulle få undersøgt batteriet i bilen kunne en masse ærgelser og penge været sparet. DERFOR sørg nu for at din BMW har et sundt og velfungerende batteri der er beregnet til en BMW for pludselig dukker der en masse små fejl op som man kan bruge en formue på at få løst og så bagefter viser det sig at det var manglende strøm der var skyld i alle de småproblemer..
Kunden har nu fået en BMW X5 der starter og kører som en BMW skal og kan man ønske sig en bedre op'gave på en fredag?.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 10 måneder siden af kenn.
Nu hvor vejret er så koldt som det er, så er jeg rigtig glad for at have fået et AGM batteri monteret... Tak for det Det næste må så blive en motor/kabinevarmer da det er pivkoldt og bilen bliver ikke varm til de korte ture...