Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E6XX positionspære udskiftning.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E6XX positionspære udskiftning.

BMW E6XX positionspære udskiftning. 8 år, 1 måned siden #5684

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E6XX positionspære udskiftning.

Nu har jeg netop haft endnu en BMW E60 forsikring skade hernede på værkstedet, og i den forbindelse lovede jeg at udskifte positionspæren på bilen, som var sprunget. Nu skal man bevare det positive livssyn, men her kan du se hvilken udfordring det er at skulle udskifte en positionspære på en BMW E60 / BMW E61

BMW_E60_PRESKIFT.1Large.JPG

Man starter som altid med at forsøge at skifte pæren imens lygten sidder på bilen. Når ens fingere og hånd så er ved at gå til i kramper og rifter, ja så ender man med som her at afmontere forlygten.

BMW_E60_PRESKIFT.2Large.JPG

Jeg ved ikke hvilken ingeniør der har fundet på dette system hos BMW men jeg ved blot at han burde sættes til at udskifte alle de pærer der springer efterfølgende.

BMW_E60_PRESKIFT.3Large.JPG

Selvom man fjerner den pærer der sidder ovenover så skal man have kantet den store klokkepærer ned på plads, med en ledning på der heller ikke er med til at gøre det hele nemmere. Prøver man så at sætte ledningen med stikket på pæren efterfølgende, ja så kan man starte forfra for det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre.

Har efterhånden lavet disse BMW biler i over 10 år og hvergang er det det samme hyr med at udskifte noget så simpelt som en positionspære på en BMW E6XX serie.

Efterfølgende bør bilens forlygte justeres.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 8 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder