Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211

Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211 13 år, 11 måneder siden #434

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Denne Mercedes skulle have monteret Bluetooth som fungere og bilens originale skærm og knapper og her kan du følge monterningen. Der var usikkerhed om bilen skulle kodes og heldigvis slap kunden for denne mer udgift da bilen var kodet eller foreberedt for dette Most Bluetooth sæt.

Mercedes211Bluetooth1Medium.jpg

Bilen køres ind i varmen og får lov at stp lidt for at blive varm så intet plast lider overlast og knækker. Klude lægges i bilen og så er vi klar til at afmontere.

Mercedes211Bluetooth2Medium.jpg

Klude lægges rundt i bilen så vi passer på at der ikke kommer nogen skrammer eller andet uhyggeligt.

Mercedes211Bluetooth3Medium.jpg

Bluetooth systemet benytter bilen originale Most ( Lysleder) og her sidder det monteret.

Mercedes211Bluetooth4Medium.jpg

Radioen monteret igen og for at sikre at det er korrekt monteret og virker som det skal testes systemet med et mostspejl.

Mercedes211Bluetooth5Medium.jpg

Bilens samles op igen og modules placering bestemmes og så er det blot at samle færdig.

Mercedes211Bluetooth6Medium.jpg

Her bilen samlet færdig og som det kan ses er telefonen nu på bilens originale Mercedes skærm.

Mercedes211Bluetooth7Medium.jpg

Her er nummeret på skærmen hvis du også ønsker at få monteret Bluetooth i bilen, Det er et sikkert nummer at benytte.

Mercedes211Bluetooth8Medium.jpg

Bilen færdig samles og testet og hvor er sådan en Mercedes en smuk bil også, og så er det en fornøjelse at se en bilejer behandle og passe sin bil så smukt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af kenn.

Sv: Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211 13 år, 11 måneder siden #436

• Skytten
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn Ja det er sku en rigtig flot bil, men du har glemt din paryk på gear skiftet.

En God jul herfra.
BMW M fan

Sv: Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211 13 år, 11 måneder siden #437

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
@Skytten den var sgu god

@Kenn, jeg har en kollega der har sådan en E320 og dette bluetooth sæt virker bare perfekt.. Der er aldrig problemer med at høre eller tale som jeg oplever i min E61!
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af Morten.

Sv: Værksted! Montering af Bluetooth Mercedes 211 13 år, 11 måneder siden #438

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten og snigskytte

Jeg er netop ved at skal køre nogle test med et firma som kan styre de protokol adresser som most systemet er bygget over i vores BMW CCC (lysleder) som er det der bærer vores tale rundt og ud i bilen højtalere system..

Jeg har det originale TCU Tele central Unit i min BMW E61 nu og det er det vi skal have testet på da det bliver afmonteret i forbindelse med mit Facelift til det nye mediea center som det nye BMW CIC kører over.

Uden at skal blive for teknisk er det fordi man har indbygget et filter som skulle sikre at alle protekoler rammer de rigtige adresser og det har så den bagdel at der kan komme udfald og dårlig lyd når systemet prøver at rette op på en fejl, hvor andre systemer blot sender protekolen ud og selvom den er forkert opdager vi det ikke fordi den ikke er hørbar. Så det skulle være så godt og så det faktisk skidt.

Men tro mig har indkøbt den nye BMW ICOM og har en stor tro på at det nok skal lykkes og finde en software til TCU systemet som igen gør at det kommer til at virke perfekt i vores BMW igen...

Så hold ud jeg er på vej men de rette folk ombord

Forøvrigt er det super rart at se du er begyndt at blive lidt aktiv herinde og jeg venter stadigvæk på dit indlæg om din forvandling af din smukke BMW. og skulle du have misset tråden til dette kommer den her.
www.mobilteknik.dk/forum/22-min-bmw-
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder