Nu er de første ledningsnet i BMW E60 også begyndt at knække. Denne BMW E60 er en årgang 2009 så der er ingen tvivl om at det er et spørgsmål om hvor meget man benytter sin bagklap der er afgørende for hvor hurtigt ledningerne bliver trætte og begynder at knække. Denne BMW E60 er ikke den første vi har set på værkstedet med knækkede ledninger i bagklappen, Men i forhold til en BMW E61 er det ikke noget der sker ret meget i forhold til denne nævnte E61 model.
Bilen køres ind på værkstedet så den kan få en chance for at blive varm inden den skal skilles ad på bagklappen. Ved at bruge den tid på at billen bliver varm, er vi sikre på at der ikke er noget der går i stykker, og sidst men ikke mindst at der er noget der rasler.
Her har bilen så fået lov til at blive varm, og så kan vi komme i gang med at skille bagklappen ad. Da der er rigtig mange plastic klips på den sorte beklædning er det en rigtig god ide at lade bilen blive varm, før man skiller bagklappen ad. Det er så vigtigt at vi gerne skriver dette flere gange.
Her er bagklappen så skilt ad og nu kan man komme til at udskifte det knækkede ledningsnet på bilen. Som det ses ser bilen meget ny ud, og det er den som skrevet også.
Her er nogle af ledningerne i bagklappen afmonteret, og da vi montere helt nyt ledningsnet i bagklappen. Skal vi have alle ledninger på det gamle knækkede ledningsnet afmonteret.
Her er det nye komplette ledningsnet udskiftet, og bilen er nu samlet op igen. Da vi har udskiftet ledningsnettet ved at montere stik på samlingen med bilens ledningsnet, lader vi siden være af så kunden kan se hvordan det er lavet på hans nu top fine og fejlfrie BMW E60.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV