Nu ville det være super at kunne lægge de sidste billeder ind men desværre stødte der nogle problemer til. Ville montere et brugt modul som skulle give den mulighed at man kunne vælge imellem PDC eller kamera og da det blev monteret gik det helt galt.
Det startede med at IDrive skærmen blev til halv størelse og menuerne rullede forvirrede rundt på skærmen derefter lukkede skærmen ned og så ville der bare ikke komme liv i CCCen igen eller rettere den startede BMW skærmen og kom så ikke videre. Ikke noget problen for havde en ekstra enhed CCC stående og satte den til og fuldstændig det samme skete igen
15 timer senere med adskilelse og afmonterning af det modul og fejlfinding på bilen måtte jeg give op og bede om hjælp og det jeg frygtede mest var nu sket nemlig at modulet havde brændt begge CCCer af..
En ny er nu bestilt og moralen må være her at man skal være meget forsigtig med at købe noget der er afmonteret altså brugt for det er ikke morsomt at have brændt for 20,000 kr. enheder af fordi man ikke var klar over at de var noget defekt skidt, man prøvede at montere..
Heldigvis var kunden meget forstående og var meget glad for alt det andet der var monteret i hans fine BMW og det værste var eller er næsten at det modul slet ikke var tiltænkt monteret i hans BMW men en god ven der skulle have haft det monteret i hans egen men ikke lige kunne overskue at montere det i sin BMW.
Grunden til at jeg skriver dette herinde at man ofte glemmer at der er forbundet en risko ved at montere noget brugt og så selvfølgelig fordi det er vigtigt at man er ærlig og desværre også må opleve at man ikke altid kan forudse at sådan en lige ud af vejen sag kan blive så kedelig som denne.
Men ingen kunder vil brokke sig over man laver en fejl MEN alle vil brokke sig hvis man ikke man retter den og det bliver dette her selvfølgelig også. Når den nye CCC er ankommet og resten kan monteres i bilen.. Det som skulle have været i fra starten af og som er nyt og monteret et utal af gange