BMW E61 Interiør / Knækkede ledninger i bagklap.
Denne BMW E61 ejer havde købt sin BMW brugt og der var nogle steder på bilen hvor den tidligere ejer ikke havde passet på den. De steder ønskede kunden at der blev skiftet interiør dele, så bilen kom til at ligne en velholdt bil igen
Lad mig starte med at skrive at vi har været nød til at udvide med en ekstra kodeplads og derfor måtte investere i endnu en lader. Denne lader er monteret så den også kan bruges udenfor, når vi nu skal til at teste originale BMW motorvarmere.
Denne lader er den der bruges når der lægges ny software i bilen, og da det som bekendt kan tage en del timer, er det nødvendigt med flere lade stationer. Hvorfor skriver jeg nu dette om vores lade stationer i et indlæg?
Det gør jeg da fordi at bilen skal varmes op inden vi skiller den ad, og her er det tydeligt at se der er rent hygge på værkstedet. Kikker du på billedet kan du se at der er kommet en grim skramme på beklædningen ved bagerste vindue.
Disse nye beklædninger er købt hjem til bilen, og skal nu skiftes. Super at have en kunde på værkstedet der som jeg selv ikke ville kunne tåle at sætte sig ind i bilen og se på skrammer i eller sorte fingere på beklædningerne.
Her ses den skramme tydeligt på beklædningen, og den springer i øjnene hvergang man åbner bagklappen.
Her er det lidt sværere at se bilens bagerste højtalere gittere er ridset, men det er de så byt til nyt.
Det ser smukt ud, med en ny beklædning, og så kan man åbne sin bagklap uden at blive i et dårligt humør.
Denne side blev også skiftet da der var små sorte fingere, men store torne i øjet på den også.
Foran kunne man se at der var blevet skiftet forrude, og der havde man glemt at vaske sine fingere inden man havde rørt ved beklædningerne.
Det samme var sket i modsatte side, og kunden spurgte mig om det var ham der var mærkelig, men jeg havde også fået dem skiftet. For det er noget der vil irriterer øjet hvergang man kører i bilen.
Nye forreste sidebeklædninger må der til og de ligger så her på instrumentbordet, klar til at blive monteret.
Så er der kommet nye beklædninger på, og så er det en ren tur der venter kunden. Det er næsten en optur så at skrive.
Her ses så de gamle udskiftede interiør beklædninger, og det er en forholdsvis billig måde at få frisket sin BMW op på. For hakker rundt omkring eller sorte fingere er bare No Go.
Det er da bare et rent og smuk syn, der nu venter kunden, når ham åbner sin bagklap og kikker ind i bilen. Han skal bare ikke løfte blikket. Fordi
Kikker man på disse bøjler til ledningerne i bagklappen, kan man se at der har været brækket i dem, og udover det ligner noget der er løgn, venter der ikke engang en overraskelse her mere.
For her har man også prøvet at reparere ledningerne, og som du kan læse her er det bare et ord jeg ikke kan skrive her.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.