Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW 650 IX årgang 2011
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW 650 IX årgang 2011

BMW 650 IX årgang 2011 12 år, 5 måneder siden #2762

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW 650 IX årgang 2011

Nu havde jeg lovet at komme forbi i min ferie og montere sporring i denne BMW 650 IX i min ferie. Så her kan du se hvordan sådan en BMW ser ud, når der er monteret ALT i udstyr. Der er Bang og Olufsen lydsystem Diodelygter og selvfølgelig er der monteret læder i hele kabinen.

Det er i hvert fald helt sikkert at BMW ikke har stået stille, hvad angår lækre og smarte detaljer. Men se med her nedenfor.

BMW_650_IX.1Medium.JPG

Straks man åbner førerdøren på bilen kan man se at her er tale om en BMW der ikke er sparet på detaljerne på. Højtalere gitterne er lavet i aluminium, og selvfølgelig står der Bang og Olufsen på gitterne.

BMW_650_IX.2Medium.JPG

Alle steder man kikker i bilen er der monteret knapper, som kan styre et væld af smarte og lækre funktioner.

BMW_650_IX.3Medium.JPG

Som nævnt er der læder overalt i kabinen, og selvfølgelig har bilen også det store CIC system med den brede skærm.

BMW_650_IX.4Medium.JPG

Center højtaleren til Bang og Olufsen lydsystem er selvfølgelig placeret i midten af instrumentbordet, og her ligger den plant med instrumentbordet.

BMW_650_IX.5Medium.JPG

Der er vildt mange smarte detaljer, og når man sidder i bilen, er alle knapper og ting placeret så det er nemme og overskuelige at bruge.

BMW_650_IX.6Medium.JPG

Prøv lige og se hvor lækker og gennemført dette ser ud, og det er ligeså lækkert at benytte.

BMW_650_IX.7Medium.JPG

Lædersyningerne er simpelt hen så elegant lavet, så det er en eksplosion for øjnene, når man sidder i kabinen.

BMW_650_IX.8Medium.JPG

Denne BMW 650 IX er en coupe og der er ikke efterladt meget plades til bagsæde passagerne, men der er selvfølgelig monteret det gennemførte højtaler gitter fra Bang og Olufsen.

BMW_650_IX.9Medium.JPG

Som det ses på bilens Kombiinstrument er der her tale om en BMW der stort set er ny. Bilen har kørt. 3533Km og den dufter helt fantastisk af ny bil med læder.

BMW_650_IX.10Medium.JPG

Bilens interiør er med sort pianolak og det er også rigtig flot til denne BMW.

BMW_650_IX.11Medium.JPG

Så sættes der tænding på bilen og bilen CIC system starter op. Så kører Bang og Olufsen center højtaleren selvfølgelig op. Det er helt klart en finesse der bringer hvergang man skal ud og køre i bilen.

BMW_650_IX.12Medium.JPG

Se lige hvor fræk en detalje det er.

BMW_650_IX.13Medium.JPG

Nu skal man ikke blive ophidset, så vi slukker for musikken igen.

BMW_650_IX.14Medium.JPG

Se lige de læderdetaljer, og de smukke rene linjer der er i den kabine.

BMW_650_IX.15Medium.JPG

Bilen har selvfølgelig den helt nye type gearkasse og det er en smart placering knapperne har, for de sidder nemt og bekvemt placeret.

BMW_650_IX.16Medium.JPG

Motoren er en lille diskret V8 som giver 407 hestekræfter, og tro mig det er vilde heste.

BMW_650_IX.17Medium.JPG

Hvad kan man sige andet end at det simpelthen bare er så gennemfør og flot lavet, selv i motorrummet.

BMW_650_IX.19Medium.JPG

Bilen har de nye typer diodelygter på, og det er desværre meget svært at tage et billede at hvordan de ser ud når de er tændt.

Dette var nok den nyeste BMW jeg har monteret i for mig selv, for de andre så nye BMW ér jeg har monteret, har været for Autoriserede BMW værksteder.

Men denne BMW 650 IX er fuld udstyret med hvad der kan fås af individual udstyr, fra BMW fabrikken. Lydsystemet fra Bang og Olufsen spillede også afsindigt godt, men hverken højere eller bedre end det individual jeg har monteret i min egen BMW.

MEN.

Der er intet der slår den elegante måde som Bang og Olufsen kan med deres lydsystemer, og for mig er det ligeså vigtigt at det er smukt og lyder godt. Og jeg har endnu ikke set noget andet bilmonteret lydsystemer der er så gennemført og smukt. For her taler vi om æstetisk smukt, og det er hvad jeg vil sige om stort set alt omkring denne BMW 650 IX årgang 2011

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: BMW 650 IX årgang 2011 12 år, 4 måneder siden #2770

hej
hvordan spiller det b&o anlæg så ??
supper flotte detaljer i bilen og sikken en sprød motor.
vh. Henrik

Sv: BMW 650 IX årgang 2011 12 år, 4 måneder siden #2772

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Henrik.

Det spiller super godt, men ikke bedre end det BMW individual vi har i vores biler. Men der er ingen tvivl om at Bang & Olufsen kan det med design, for det er ikke bare smukt, det er så sindssygt elegant og udståler kvalitet og overskud.. Der er ingen der kommer i nærheden af deres design, ej heller i nogen bil. Men det er der sikkert mange meninger om, men her fik du så min.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.33 sekunder