Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Forsikringskrævet sporing Mercedes CLS 350.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Forsikringskrævet sporing Mercedes CLS 350.

Forsikringskrævet sporing Mercedes CLS 350. 12 år, 5 måneder siden #2734

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Forsikringskrævet sporing Mercedes CLS 350.

Vi har netop haft denne Mercedes CLS 350 på værkestedet eller rettere udenfor fordi forsikringsselskabet havde krævet at der blev monteret sporing i bilen til en overvåget alarmcentral. Så der blev monteret en Dantrack DT20.

Jeg kan af gode grunde ikke vise monteringen, men vi kan da nyde at se lidt på bilen i stedet for.

MercedesCLS350.0Medium.JPG

Som bilen står der og byder indenfor ser den rigtig fin ud.

MercedesCLS350.1Medium.JPG

Her en rigtig smart detalje som BMW burde have lavet også. Nemlig muligheden for at justere sædet på dørbeklædningen, i stedet for at man skal famle for at justere sædet nede på siden. Hvor man ikke kan se noget.

MercedesCLS350.2Medium.JPG

Bilen har nogle rigtige fine detaljer indeni, og som med alt muligt andet er det en smagssag om man kan lide det eller ej.

MercedesCLS350.3Medium.JPG

Fronten på bilen synes jeg personligt ser rigtig smart ud.

MercedesCLS350.4Medium.JPG

Bagenden på bilen er Mercedes også sluppet rigtigt godt fra.

MercedesCLS350.5Medium.JPG

Da værkstedet var optaget, måtte vi bryde reglerne som står skrevet på skiltet i vinduet. Men mon ikke det går denne gang.

MercedesCLS350.6Medium.JPG

Jeg synes denne Mercedes er lavet rigtig smart, og så kan jeg godt lige den matte farve er en original Mercedes farve. Så det er en rigtig fin bil også.

Hvordan kører den så?

Det kan jeg desværre ikke fortælle da jeg ALDRIG kører i kundebiler som afleveres på værkstedet. Det sker kun hvis der skal testes navigation eller andet der kræver at man kører i bilen. Kunden smilte om munden da han kørte herfra, så mon ikke den kører rigtig godt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Forsikringskrævet sporing Mercedes CLS 350. 12 år, 1 måned siden #3338

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hvad koster det når forsikringen kræver at du skal have monteret et godkendt sporingssystem i bilen.

Der er 2 typer abonnementer.

1. DEFA Basic – hvor Tracking enheden er knyttet til en alarmcentral. DEFA Basic. Dette er dette abonnement du skal have hvis dit forsikringsselskab kræver at du får monteret sporing i bilen.

Prisen på dette abonnement.

Topdanmark alarmcentral(kun for Topdanmark og Danske forsikringskunder) Kr. 395/Ã¥rligt + SMS.

Alle andre forsikringsselskaber med Falck alarmcentral Kr. 895/Ã¥rligt + SMS.

Dansk Auto Hjælp alarmcentral Kr.995/årligt opkræves fra DAH + Kr.395/årligt DEFA + SMS.

2.DEFA Basic Light, uden alarmcentral. Dette er for dig der selv vil holde styr på hvor din bil eller båd, ja faktisk alt du kan sporer befinder sig.

Pris på dette abonnement. Kr.395/årligt + SMS.

Oprettelses af abonnement: Kr. 199.

Fordelen ved dette system er at du ikke skal bekymere dig om det virker, for svigter det, får du som bilejer en mail og os som monterings værksted bliver også gjort opmærksom på at vi skal have systemet testet.

Der er IKKE tale om overvågning af dig eller din bil i det daglige. Der bliver kun trukket kordinaler (Hvor din bil er) på din bil hvis den bliver flyttet eller du ringer og melder den stjålet.

Monteringspris med enhed kræver at du sender en mail med bilmærke og model. Dette skyldes at der findes mange biler der ikke kan sende GPS signaler (Kordinaler) ud igennem bilens ruder, så skal der anvendes en anden type sporing fra Defa.

Prisen er gældende pr. 1november. 2013.

Husk så

Har vi monteret dit forsikringskrævet sporingssystem i din bil. Så husk at vi får det afmonteret når du en dag sælger bilen igen. For vi kan få sporingen nulstillet så du kan bruge den i den næste bil også..

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 1 måned siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.44 sekunder