Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Værksted: Monterning af BMW indstigningslister
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Værksted: Monterning af BMW indstigningslister

Værksted: Monterning af BMW indstigningslister 14 år, 1 måned siden #238

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Her kan du følge monterningen af originale BMW indstigningslister med lys.

Her ser du pakken de nye originale BMW lister kommer i.

BMWIndstigningslistermedlysikassenMedium.jpg

Her kan du så se dem pakket ud og de er vildt flotte og så kan man godt forstå de koster lidt.

BMWIndstigningslisteristlMedium.jpg

Så skal de gamle indstigningslister afmonteres og sådan ser det ud, inden andet er gjort end at åbne døren

BMWIndstigningslisterfrmonteringoggammelsomsidderpbilenMedium.jpg

Af med listen og så kan man se at det ikke er et sted man kommer ret ofte

BMWIndstigningslistermedlysihjrebagdrfrmonterningMedium.jpg

Her listen så klar til at blive monteret på panelet og som det kan ses er panelet nu poleret og beskyttet med voks. Fordi når man endelig har muligheden for at beskytte under listerne blev alle dørpaneler selvfølgelig vokset og beskyttet.

BMWIndstigningslistermedlysfrmonteringmenpoleretMedium.jpg

Her er den nye liste i stål ved at blive gjort klar til at blive monteret på det nypoleret panel.
BMWBagsideafstlindstigningsliseklartilmonteringMedium.jpg

Her er listen monteret og ifølge den originale BMW vejledning skulle man bore i panelet og trække ledningen ud på indersiden af panelet. Det bliver så ikke gjort på min bil så istedet valgte jeg at lave det sådan her.

BMWIndstigningslisterledningmedtape1Medium.jpg

Som det kan ses på billederne er der kommet beskyttelse tape på kanten hvor listen bliver trykket ned over og da der sidder en liste på ovenpå som også beskytter blev dette løsningen.

BMWindstigningslistermedmonteringaftape2Medium.jpg

Så blev ledninger samlet i de medfølgende stik og skulle det drille en dag er det vigigt at man kan skille det ad nemt igen.

BMWIndstigningslistermonteretmedoriginaltstikMedium.jpg

Så kom der lys i indstignings listerne så når man åbner dørene nu ser der sådan ud nu på panelet.

BMWIndstigningslistermedlysMedium.jpg

Dette er så de originale BMW indstigningslister og det ser bare godt når det er mørkt og man åbner en dør.

Hvad man ikke kan se på billederne er at ledningerne er beskyttet og jeg er sikker på at der ikke sker dem noget, for at bore i bilen kommer ikke på tale for det synes jeg er synd og skam.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 14 år siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder