Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E87 2004 CIC og Combox Montering.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering.

Sv: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 8 måneder siden #2146

• jahp
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
super flot arbejde hvor det pynter på den nye konebil .hvor ville jeg gerne have det i x3eren ,
men den er jo nok for gammel

Sv: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 8 måneder siden #2217

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
At montere BMW CIC navigation i en BMW E87 kræver en del tilpasning og en af de udfordringer der har været har været at udskifte det gamle IDrive system, fra at være med drejehjulet til den nye type med knapperne rundt omkring. Også kaldet den nye CIC controller.

Jeg er stadigvæk ikke helt færdig med at tilpasse bilen, og det der tager langt tid er at finde de dele som er de rigtige, for der er flere muligheder, men desværre kun en rigtigt. Men langsomt men sikkert nærmer jeg mig det færdige resultat.

Her er det den nye BMW CIC controller der kom til at sidde perfekt i bilen.

BMW_E87_CIC_CONTROLLER.2Medium.JPG

Her ses den IDrive controller som bilen er født med fra BMW fabrikken. Som det ses har plasticen en grim ridse over drejehjulet, og derfor må den selvfølge skiftes. Det er selvfølgelig ikke fordi den nye CIC controller er meget smartere.

BMW_E87_CIC_CONTROLLER.3Medium.JPG

Her ses den nye BMW CIC controller monteret i bilen, og heldigvis kunne man få pladen i den beige (sandfarve) som den gamle IDrive controller sad i.

BMW_E87_CIC_CONTROLLER.4Medium.JPG

Den BMW CIC controller ser da bare så meget bedre ud, og så gør det jo heller ikke noget at der er lys rundt omkring og ikke mindst i forvalgs knapperne.

Så mangler der kun det sidste i at bilen er færdigsamlet og klar til at komme ud og køre, dog skal den lige have et service først.

SÃ¥ mere med afslutningen senere.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 8 måneder siden #2218

• Roos
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det ser helt rigtigt ud! Mon ikke den E87'er ender med at være den mest veludstyrede af sin art i DK, hvis ikke også i DE!?
i3 REx 2014

Sv: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 8 måneder siden #2221

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Roos skrev:
Det ser helt rigtigt ud! Mon ikke den E87'er ender med at være den mest veludstyrede af sin art i DK, hvis ikke også i DE!?

Jeg sad og tænkte på om E87'eren ikke skulle have sin egen konebil..

Sv: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 7 måneder siden #2295

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Altid rart når man kan se at der bliver kikket med og kommenteret.

Men kære venner det er slet ikke nødvendigt at denne BMW konebil får en konebil selv, for bilen er nu fuldstændig færdig her på værkstedet. så mangler der bare et stort service og så hedder det plader på.

BMW_E87_CIC_SLUT.Medium.JPG

så kom der en Beige kant på instrumentbordet, jeg synes det ser lidt friskere ud end ren sort. men skulle jeg fortryde har jeg selvfølgelig de sorte afdækninger på lager.

Hvorfor behøver denne bil så ikke sin egen konebil, selvfølgelig fordi den er fuldt monteret med BMW CIC og Combox. ja i skulle bare prøve det, men ved ikke om jeg tør lade jer komme ind og sidde i bilen, i kommer sikkert ikke ud igen.
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E87 2004 CIC og Combox Montering. 12 år, 6 måneder siden #2640

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Som det ses her på linket nedenfor for blev bilen kørt på et autoriseret BMW værksted og fik lavet stort service.

Link til BMW originalt service.
Sidste redigering: 12 år, 6 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder