Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW CIC / Netflix /Funktioner.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW CIC / Netflix /Funktioner.

BMW CIC / Netflix /Funktioner. 12 år, 9 måneder siden #1837

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW CIC / Netflix /Funktioner.

Her kan du læse meget mere om systemet BMW CIC navigation www.mobilteknik.dk/forum/24-montering-af...limit=6&start=24 for dette indlæg er tiltænkt de løbende funktioner som dette fantastiske BMW system kan tilbyde, efterhånden som vi får lavet diverse ændringer på det, og nye funktioner bliver mulige.

Jeg har sagt det før og er ret sikker på at jeg kommer til at sige det igen og igen. Dette BMW CIC navigation er det mest sublime underholdningssystem man kan have i sin BMW. Det er den samme fornøjelse at få en kundebil ind på værkstedet, og så se kundens glæde og begejstring over at have fået dette system monteret i sin BMW.

Man venter bare på de ringer og siger at dette system er så overdrevet lækkert og hurtigt. Vi har netop monteret endnu et BMW CIC system i en BMW E61. og i den forbindelse fik vi testet det som du nu skal se, for nu fandt vi også ud af hvordan man kan afspille Netflix over BMW CIC systemet.

BMW_CIC_NETFLIX.1Medium.JPG

Denne BMW E61 LCI kom på værkstedet for at få monteret BMW CIC navigation, og her ses bilen med det almindelige BMW CCC monteret, og den runde BMW IDrive controller.

BMW_CIC_NETFLIX.2Medium.JPG

Her ses bilen efter at den er blevet monteret med BMW CIC navigation, og er blevet kodet og har fået ny software læg mærke til den flottet BMW CIC controller som jeg personligt er helt vild med. Det var kundens også da han ringede på vej hjem fra vores værksted. for den er selvfølge belyst, som du kan se i linket foroven.

BMW_CIC_NETFLIX.3Medium.JPG

Kunden fik også monteret den fuldt monteret Snap In adapter som kræver at man skifter det gamle TCU ud med holder og snap in som kan afspille Media. Her ses Netflix på Iphone 4 telefonens display. Vi arbejder i øjeblikket på at få lavet en modifikation til IPhone 5 også.

BMW_CIC_NETFLIX.4Medium.JPG

Her kommer det så op på BMW CIC systemets HD skærm, og nu er det så også blevet muligt at se Netflix over CIC systemet. Billedet står fuldstændigt lige, det er vores fotograf der skal lære at holde kameraet lige. (Mig)

BMW_CIC_NETFLIX.5Medium.JPG

Som det ses er det i en rigtigt god kvalitet, og nu er det så slut med at skal have problemer med at få tiden til at gå når man sidder og venter i sin BMW. For har man ikke en DVD med (som man kan afspille i fronten på BMW CIC systemet) ja så streamer man blot Netflix.

BMW_CIC_NETFLIX.6Medium.JPG

Man kan også få en musiktjeneste der hedder Aupo på BMW CIC systemet som giver adgang til album cover og valg af kunster og den type musik man har lyst til at afspille, alt efter humør.

BMW_CIC_NETFLIX.7Medium.JPG

Som det kan ses på billedet har denne BMW E61 LCI ikke kopholdere monteret, og selvfølgelig skulle jeg drille kunden med dette, hvortil han svarer, vi spiser og drikker hjemmefra for det sker ikke i min BMW.

Og så var det ligesom sat på plads. Og det var jeg også sat.

Super at møde en BMW kunde der går ligeså meget op i detaljer, og sin BMW som en selv.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 9 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: henrikstaxa46

Sv: BMW CIC / Netflix /Funktioner. 12 år, 9 måneder siden #1839

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Kenn

Det lyder knagme sexet, har lige bestilt min nye Blue-ray afspiller, så Netflix kontoen er lige om hjørnet.

Hvornår har du tid til at lave den feature på min bil?
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

BMW CIC / Netflix /Funktioner. 12 år, 9 måneder siden #1845

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Lækkert lækkert..

Hvordan håndterer CIC sådan noget som Podcasts og lydbøger?

Det hører jeg meget når jeg pendler, og kunne være rart at kunne navigerer i sine podcasts osv mens telefonen sidder i Snap-In adapteren.

På forhånd tak

Sent from my iPhone using Tapatalk.
Mvh Matthias Hansen
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd

Sv: BMW CIC / Netflix /Funktioner. 12 år, 9 måneder siden #1847

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

jeg er ret sikker på at det ikke er noget problem at køre på CIC systemet, men jeg kører det på min IPhone og lægger nogle billeder herind og selvfølgelig en beskrivelse.. Der er en menu i CIC systemet til at vælge og afspille begge formater.. men tester det inden jeg lover noget. Ellers er det en feature vi må have til at køre på CIC systemet også.

Holtzmann

Du må komme ned på værkstedet med bilen, så kan du låne kundebilen imens jeg montere en ledning eller 2 samt lidt kodning. Så spiller det.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.41 sekunder