Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Udskiftning af flækket forrude. (Glasskade)
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Udskiftning af flækket forrude. (Glasskade)

Udskiftning af flækket forrude. (Glasskade) 12 år, 10 måneder siden #1704

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Udskiftning af flækket forrude (Glasskade).

Nu har jeg før beskrevet det med at få skiftet sin forrude på bilen, og denne bil havde fået skiftet forrude før og udover den var monteret så den sad i spænd, og nu var sprunget var den også også utæt så der løb vand ind i bilen.

Her kan du se hvordan jeg mener det skal gøres rigtigt.

Forrude_Glasskade.1Medium.JPG

Her er det ikke svært at se at ruden er løbet i bunden. Og med det vejr vi har med skift af frost og varme løber flængen stille og roligt videre. Så der må monteres en ny forrude.

Forrude_Glasskade.2Medium.JPG

Bilen køres indenfor så vi kan få denne tør.

Forrude_Glasskade.3Medium.JPG

Det er lidt vildt at i sidste uge da kunden bestilte tid til skift af forruden, var flængen kun inde i det sorte felt. Så det er meget den er løbet på kort tid.

Forrude_Glasskade.4Medium.JPG

Vandet tab løber af bilen, og skal vi have en chance for at rudelimen klæber rigtigt, skal bilen være tør og varm.

Forrude_Glasskade.5Medium.JPG

Som det ses på billedet er der gang i brændeovnen og bilen har som os også godt af at få lidt forkælelse. Så det får den.

Forrude_Glasskade.6Medium.JPG

Som altid pakkes bilen ind indvendig på instrumentbordet, så der ikke kommer glasskår ud over det når ruden skæres ud.

Forrude_Glasskade.7Medium.JPG

Her er den gamle forrude skåret ud, og rammen har fået primer som gør at limen sætter sig rigtigt fast, og ikke mindst holder ruden fast og sikre at den også bliver tæt.

Forrude_Glasskade.8Medium.JPG

Her er de rudefolk vi bruger i gang med at montere den nye forrude. De laver ikke andet end skifter ruder og heldigvis ville de gerne lave et samarbejde, heldigvis fordi de er omhyggelige og det er også derfor de har fået lov til at skifte min forrude.

Forrude_Glasskade.9Medium.JPG

Den øverste liste sidder fuldstændigt perfekt, og det er det første man lægger mærke til når man hører at nogen har fået skiftet forrude. Desværre behøves de ikke engang fortælle det for det ser man selv når listen er monteret skævt.

Forrude_Glasskade.10Medium.JPG

Det ser rigtig godt ud og selvfølgelig er der monteret nye klips i sidelisterne.

Dette skift af revnede forruder eller smadrede sideruder er noget som vi kommer til at tilbyde også, da vi er godkendt af alle forsikringsselskaber til at lave tyveri og alle former for autoglasskader.

Den viste forrude / Glasskade er lavet for en erhvervskunde, som vi har aftalt at lave deres glasskader for. Da vi stiller gratis lånebil til rådighed imens bilen får monteret ny forrude eller anden glasskade.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 11 år, 1 måned siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.23 sekunder