Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E61 Carbon interiørlister.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E61 Carbon interiørlister.

BMW E61 Carbon interiørlister. 12 år, 10 måneder siden #1653

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW E61 Carbon interiørlister.

Nu har vi skrevet og talt om BMW individual herinde før, og i dag kom der en BMW E61 kunde som også godt kunne tænke sig at få sin BMW Individual. Han ønskede at få udskiftet sit mørke træ med Carbon interiørlister.

BMW_E61_CARBON.1Medium.JPG

Bilen ankommer på værkstedet, og sådan ser bilen ud med de mørke træ interiørlister.

BMW_E61_CARBON.3Medium.JPG

Som det ser ud her, er det for mørkt ifølge min smag, det var samme træsort der var monteret i min egen BMW E61 fra BMW fabrikken.

BMW_E61_CARBON.4Medium.JPG

I dette lys ser det faktisk meget pænt ud, og passer rigtigt godt til bilen.

BMW_E61_CARBON.5Medium.JPG

Der havde været nogle og pille ved bilen før, og pladen omkring gearkassen sad og raslede, og sad også løs.

BMW_E61_CARBON.6Medium.JPG

Skruerne som skulle være med til at holde pladen på plads manglede og så var den sat fast med dobbeltklæber.

BMW_E61_CARBON.7Medium.JPG

Man havde også monteret et uoriginalt håndfri bag radioen. Dette er noget sjusk og måtte selvfølgelig ændres. Desværre havde man også klippet ledningerne til højtalerene, så det var en tidsrøver at lave rigtigt.

BMW_E61_CARBON.8Medium.JPG

De bagerste håndtag fik også monteret dette Carbon, og kikker man efter kan man se at bilen er en BMW på papegøjeplader.

BMW_E61_CARBON.9Medium.JPG

Her ses det tydeligt at der ikke er bagsæder i bilen. Ombygningen er smart lavet, da den kan afmonteres igen uden at der er grimme huller eller hakker efter den.

BMW_E61_CARBON.10Medium.JPG

BMW M rattet havde de klassiske afskallinger. Og her ønskede kunden også at den plastramme som kontakterne sidder i blev ændret til Carbon.

BMW_E61_CARBON.11Medium.JPG

Så ser det sådan ud når der er Carbon monteret, i stedet for det sorte der var afskallede.

BMW_E61_CARBON.12Medium.JPG

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, så lader det stå for sig selv.

BMW_E61_CARBON.13Medium.JPG

Det ser vel ok ud, hvis man er ung, og det er vel også det der er meningen med at man kan få så meget forskelligt at montere i en BMW.

BMW_E61_CARBON.14Medium.JPG

Det Carbon passer nu meget godt til de gnister der er i stoffet på dørsider og sæderne.

BMW_E61_CARBON.15Medium.JPG

Håndbremsen fik også monteret Carbon, og det var lidt af en udfordring at få til at sidde rigtigt.

BMW_E61_CARBON.16Medium.JPG

De yderste spejlkapper blev affedtet, da der skulle monteres Carbon på dem også.

BMW_E61_CARBON.17Medium.JPG

Sådan ser en af skallerne ud inden den monteres på spejlkappen.

BMW_E61_CARBON.18Medium.JPG

Sådan ser det ud når de er monteret på spejlene. Og de er de eneste der fik monteret skaller, da alt andet er interiørlister i Carbon.

Kunden kommer igen da ledningerne i hans bagklap er knækket, og selvfølgelig er der en der har prøvet at reparere dem, det holdte så ikke, så nu udskiftes ledningsnettene komplet.

Da kunden hentede sin BMW spurgte han mig om hvad jeg synes, og det er slet ikke mig, men som vi blev enige om måtte det være alderen. Jeg synes ikke det er grimt, men jeg er meget mere Classic og vil have mine ALU lister. Og det er jo det som gør at BMW individual er smart, for nogen er til det ene og andre til noget helt andet…

Men døm selv.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 10 måneder siden af kenn.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.31 sekunder