Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW X6 E71 Klargøring og diverse.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW X6 E71 Klargøring og diverse.

BMW X6 E71 Klargøring og diverse. 13 år siden #1528

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW X6 E71 Klargøring og diverse.

Denne BMW X6 E71 kunde skulle have monteret noget sikkerhedsudstyr og så have givet hans nye BMW X6 en klargøring imens han ventede på at kunne komme til at få plader på sin nye bil.

Da der er tale om sikkerhedsudstyr kan jeg selvfølgelig ikke vise billeder af dette men jeg kan vise den smukke BMW X6 som jeg synes denne model.

BMW_X6_E71.1Medium.JPG

Det er ved at være rigtig koldt udenfor, så inden der kom frost skulle vi have håndvasket bilen og som det ses på billedet skete det udenfor.

BMW_X6_E71.2Medium.JPG

Der havde været et dyr oppe og kravle på bilen og det er træls at komme ud og opdage.

BMW_X6_E71.3Medium.JPG

Så er bilen kommet indenfor og nu begynder arbejdet med at komme igennem de 10 behandlinger der venter på lakken for at vi er sikre på at den er fuldstændig perfekt.

BMW_X6_E71.4Medium.JPG

Det er et møjsomt arbejde at komme igennem for der er meget lak der skal poleres. Anders som er polermester kaldte det en masse lede kanter man skulle passe på, men jeg synes nu det er smukke kurver og det var så det han kaldte det bagefter nemlig. Sikke en masse smukke kurver den bil har. Ironien skjulte han godt.

BMW_X6_E71.5Medium.JPG

Man kan se hvilken forandring der sker med lakken for hver behandling man giver den, og her mangler den stadigvæk 3 behandlinger.]

BMW_X6_E71.6Medium.JPG

Her har den så fået næst sidste behandling inden den skal have en Glace som beskytter lakken og denne sidste næst sidste behandling er en hologram fjerner (så der ikke er polermærker efter maskinen)

BMW_X6_E71.7Medium.JPG

Så har bilen fået Glace og skal nu stå og hærde op i 8 timer og så står den fuldstændig som var den nymalet.

BMW_X6_E71.8Medium.JPG

Prøv lige at se dybden i den bagdel, det er lige før man ville pifte hvis den kom kørende forbi.

BMW_X6_E71.9Medium.JPG

Fronten er nu også ganske smuk og personligt synes jeg at denne BMW X6 E71 er en smuk og gennemfør model.

BMW_X6_E71.10Medium.JPG

Se lige den lak, den ligner det den er nemlig beskyttet og så skal man bare lade være med at give den en guldvask for så holder denne behandling nemlig længe.

BMW_X6_E71.11Medium.JPG

Selvom man er en stor BMW kan man godt trænge til en lille ladning.

BMW_X6_E71.12Medium.JPG

Denne BMW X6 E71 er selvfølgelig monteret med BMW CIC navigation fra BMW fabrikken og se lige dette kamera der kommer på HD skærmen når man sætter bilen i bakgear.

Udover klargøringen blev der også monteret noget andet sikkerhedsudstyr som jeg af gode grunde ikke kan vise, men jeg kan vise at jeg er vildt stolt over at få vist den tillid at lave så flotte og nye BMW er for at levere sin BMW på et værksted er en tillidssag.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år siden af kenn.

Sv: BMW X6 E71 Klargøring og diverse. 13 år siden #1529

• LN2VIOLN2
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
  • Drive Clean
Dejlig dejlig vogn.. Og rigtig godt arbejde..
Med venlig hilsen
Matthias Hansen
E91 330xd
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.30 sekunder