Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61.
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61.

BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61. 13 år, 1 måned siden #1368

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61.

Lad det være sagt med det samme at dette projekt er et nørde projekt, da det kun lige er den lille forskel der gør at man har noget som ikke alle andre har i deres BMW E61 eller BMW E60 for den sags skyld. Jeg har længe gået med et ønske om at få monteret et BMW M5 Midterarmlæn i bilen i sort læder da jeg synes at de syninger der sidder på det er flot og gennemført, fuldstændig som dem jeg har på mine dørbeklædninger i dag.

BMW_M5_Lder_armln.1Medium.JPG

Da det har siddet i en anden BMW M5 som har en ældre telefonholder monteret skal der selvfølgelig tilpasses lidt da jeg har den helt nye BMW Media snap in adapter monteret i min BMW E61 i dag. Her ses den ældre version inden tilpasningen.

BMW_M5_Lder_armln.2Medium.JPG

Her ses de nogle af de syninger i læderet der gør at jeg mener det er alt den tid værd at skifte det der sidder i min egen BMW E61 i dag. For det er fuldstændigt fejlfrit det der sidder i bilen.

BMW_M5_Lder_armln.3Medium.JPG

Den ældre TCU Base Plate skal vi have afmonteret da den ikke kan bruges til det nye BMW CIC navigation system som jeg har i bilen i dag.

BMW_M5_Lder_armln.4Medium.JPG

Her sidder den nye CIC Media Base Plate så monteret og kikker man efter kan man se at den er fuld monteret i stikkene

BMW_M5_Lder_armln.5Medium.JPG

Her er den nye type Media adapter så klikket i og det ser da også ganske flot ud.

BMW_M5_Lder_armln.6Medium.JPG

Godt belært at Morten herinde fra skal man behandle sit læder i bilen og de skal vi selvfølgelig have gjort nu vi har muligheden.

BMW_M5_Lder_armln.7Medium.JPG

Det er bare med at få givet alle de kanter læderpleje som er svære at give når armlænet sidder monteret i bilen.

BMW_M5_Lder_armln.8Medium.JPG

Det giver en stor forskel når det bliver behandler og så får man samtidigt renset læderet så det både bliver rent og lækkert blødt

BMW_M5_Lder_armln.9Medium.JPG

Det ser rigtig flot ud og så og så skal vi have lavet en tilpasning til den nye CIC controller i armlænet, så dette jeg lige har stået og gjort havde været smart til sidst.

BMW_M5_Lder_armln.10Medium.JPG

Sådan ser armlænet ud inden i bilen og som det ses er det fuldstændig fejlfrit, men mangler de syninger der bare gør forskellen.

BMW_M5_Lder_armln.11Medium.JPG

Her ses det tydeligt at der mangler de syninger og det lægger man mærke til hvergang man slækker sin håndbremse.

BMW_M5_Lder_armln.12Medium.JPG

Afmontering af armlænet i bilen starter og så er det bare at tage sig tiden til det og passe på så der ikke kommer nogle ridser eller grimme mærker.

BMW_M5_Lder_armln.13Medium.JPG

Her er armlænet i læder gjort klar til at blive monteret i bilen og inden dette billede er taget måtte jeg fjerne støv fra udskæringen til den nye CIC controller da støvet selvfølgelig satte sig i den læderpleje jeg havde behandlet armlænet med. Undskyld Morten havde ikke hørt efter, men til gengæld fik hele armlænet en ekstra gang læderpleje. Se lige de syninger på armlænet efter den kærlige (dobbelte) læderpleje

BMW_M5_Lder_armln.14Medium.JPG

Så sidder det monteret i bilen og nu passer det til læderet på min Komfort læder kabine som jeg synes er gennemført og smukt.

Som sagt er dette et nørde projekt og nu har jeg så et komplet armlæn stående til en kommende BMW kunde som skal have monteret BMW CIC navigation og som ikke har telefon forberedelse, samt det lille armlæn som man kan skubbe ud oppe over håndbremsen for bedre støtte i sin BMW i dag.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 13 år, 1 måned siden af kenn.

Sv: BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61. 13 år, 1 måned siden #1370

• JCO
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Hej Kenn

Hvorledes med instrument bordet... Mangler der ikke læder på det?

Sv: BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61. 13 år, 1 måned siden #1371

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Velkommen i klubben med M5 midterkonsoller.....

Det ser rigtigt godt ud, det giver lige kabinen det sidste ekstra pift.
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007

Sv: BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61. 13 år, 1 måned siden #1372

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
@Holtzmann

Tak for dit input

@JCO

Bare vent pludselig dukker der et op som pludselig sidder i min bil også
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: BMW M5 Læder Midterarmlæn i BMW E61. 13 år, 1 måned siden #1373

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Lækkert Kent, Godt at se at du plejer og at du ikke lider af læder allergi..

Ja - instrumentbordet er vist Kenns egen skyld.. IKK??
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.28 sekunder