Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Omdrejninger vibrere lidt
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du finde svar på problemer med din motor eller Gearkasse og optimering af motor ydelse (Tuning)
  • Side:
  • 1

EMNE: Omdrejninger vibrere lidt

Omdrejninger vibrere lidt 12 år, 1 måned siden #3347

• ST
Hej drenge

Nogen af jer der har oplevet dette problem ligesom i dette klip:

Min gør det lidt uanset om det er i P, D eller N.

Bilen kører fint nok, dog kan jeg kun kører 9-10 km pr liter på mest landevej.

Jeg har fået skiftet 2 gummirør bag DISA men det har ikke hjulpet.

Andre ideer fra jer?

Sv: Omdrejninger vibrere lidt 12 år, 1 måned siden #3351

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Ret mig hvis jeg tager fejl .), men har du ikke haft dette problem oppe på et andet forum også , og jeg mener at kunne huske at du skrev at du havde fået det løst ( noget med nogen plastic "dimser" bagved DISA'en ) , er problemet kommet tilbage eller fik du det ikke løst alligevel ?

PS: Velkommen til

Mvh.
BenAnd

Sv: Omdrejninger vibrere lidt 12 år, 1 måned siden #3355

• ST
Det afhjalp problemet, men jeg synes stadig den vibrere lidt. :/ Nok til at irritere mig.

Jo tak

Sv: Omdrejninger vibrere lidt 12 år, 1 måned siden #3360

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej ST

Okay , den smule den "svinger" er altså meget normal med nogen km på "bagen" , det kan skyldes flere ting eller en kombinationen af disse , at begynde at liste dem op finder jeg u-seriøst da det vil være at gætte , ikke mindst da det kan afstedkommer at du eller andre begynder at skifte dele i "blinde" og det med risiko for unødige udgifter til følge.

Du kan som en start overveje at få en tester på og se om den kommer op med noget , hvis den gør , ja så er der noget konkret at gå efter.

Vil dog mene at jeg kan berolige dig med at det ikke er noget alvorligt , som du selv er inde på mere af "kosmetisk" art ( irriterende at se på ) , så du må bare finde noget andet at se på , trafikken f.eks. i stedet for at sidde og stirre på din omdr. tæller

Mvh.
BenAnd

Sv: Omdrejninger vibrere lidt 12 år siden #3457

• ST
Hej Benno

Tak for svaret . Ja, men du ved hvordan det er, det hele skal jo være mere eller mindre perfekt. Jeg må bare håbe det ikke bliver værre eller at jeg er så heldig at jeg på et eller andet tidspunkt finder fejlen

Mvh
ST

Sv: Omdrejninger vibrere lidt 12 år siden #3464

• Peter530d
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Min 530d E60 gør det samme og har altid gjort det. Har aldrig forstået hvorfor, men har haft tester på mange gange uden at der er rapporteret noget. Så det er vel bare sådan det er......selvom det undrer mig. Mvh Peter
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.18 sekunder