Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW Performance Diesel Power Kit
(0 viser) 
Her kan du finde svar på problemer med din motor eller Gearkasse og optimering af motor ydelse (Tuning)
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW Performance Diesel Power Kit

BMW Performance Diesel Power Kit 12 år, 7 måneder siden #2377

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Har anskaffet mig en fin E91, 320d aut. - og til trods for, at jeg er fint tilfreds med de kræfter den har - så kunne man jo altid tænke sig lidt mere....

Jeg har kigget lidt på BMWs Performance Diesel Power Kit, som øger E91'eren fra 177HK til 197HK, og 350 nm til 390 nm.

I BMWs kit kommer der øget køling, og forstærket momentomformer - så jeg tænker, at det er en mere holdbar løsning end almindelig chiptuning eller OBD tuning?

Er der nogen herinde, der har erfaring med Powerkittet???
Vedhæftninger:
E91 - 320d aut.
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af Deljeh.

Sv: BMW Performance Diesel Power Kit 12 år, 7 måneder siden #2381

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Hej,

Det er vel den rigtige vej at gå og få det lavet originalt.. Men med en aut tager det 5 timer til BMW priser og hvordan er det lige med chiptuning idag? Er der ikke noget med at det er blevet ulovligt?

Sv: BMW Performance Diesel Power Kit 12 år, 7 måneder siden #2382

• Deljeh
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
  • BMW - Toys for boys
Ja, det er for mig også den eneste vej. Og ja, jeg kommer nok til at bløde lidt på en 5 timers operation - derfor er jeg også i tænkeboks..... måske jeg bare skal nøjes - og næste gang have en med større motor ...
E91 - 320d aut.

Sv: BMW Performance Diesel Power Kit 12 år, 7 måneder siden #2384

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Hejsa

Var det mig havde jeg valgt at få lavet nyt software (chiptuning) til bilen er det lavet rigtigt er der ingen problemer med holdbarheden. Har set og prøvet flere og det køre supert. Men jo det er rigtigt det er ikke lovligt at få udført chiptuning af bilen.
Men lige meget hvilken løsning du vælger syntes jeg du skal få målt bilen på rullefeldt både før og ikke mindst efter. Er meget vigtigt du får målt dit lamda tal så du er sikker på den ikke får for meget diesel da det vil give pdf problemer.

Hilsen Ruben
Sidste redigering: 12 år, 7 måneder siden af Ruben. Begrundelse: Skrive fejl
Følgende bruger(e) har sagt tak: Deljeh
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.76 sekunder