Hej kenn
Tillykke med salget ( og tillykke til den nye ejer med den absolut fine E61'er ) , ja det er altid vemodigt at skulle sælge noget man har opbygget et forhold til , ja bevares det er "kun" en bil ( som de fleste vil sige ) , men vi er nu nok et "par" stykker for hvem disse metalkasser på hjul er bare en "anelse" mere
Ja , om en bil har været god eller dårlig , jo det ved man først når man sælger den igen , for så kan man kikke tilbage på tiden man havde den og konstatere om man har været tilfreds med den , er dette tilfældet , så vil de fleste nok vælge samme mærke igen som den næste.
Den nye ejer får her en bil der er plejet efter alle kunstens regler ( har vi jo kunne følge her på forum

) , samt dens udstyrs niveau nok må siges at ligge en del over den bredde masse af disse modeller.
Jeg for mit vedkommende har besluttet at beholde min E60'er , dette da den ingenlunde vil kunne indbringe det den har af værdi for mig , skulle jeg i dag ud og finde en tilsvarende udstyret F10 , ja så ville jeg skulle hive mindst mellem 6-700 af de "lange" op af lommen for en brugt , ja en ny ville slet ikke komme i betragtning ( ville jeg nok også ærlig talt være for nærig til det , om pengene måtte være der

)
Bliver spændende at se hvad du vælger Kenn , eller om I nøjes med Duracell "dytten" og et par cykler
Nej , jeg har valgt at bruge mine "sparepenge" på et projekt med en "ældre" dame i stedet for at skifte E60'eren ud , en E30'er Cabriolet som får "hele" turen , og se , lur mig om ikke den holder prisen og måske endda bliver endnu mere "kostbar" med tiden ,
som nu kun fine ældre "damer" kan blive det , og så holder det mig jo nok fra at hænge på Pubben og gadehjørnerne de næste par år
Mvh
BenAnd