Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

RYSTER...ARhhh
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: RYSTER...ARhhh

RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5376

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey BMW venner

jeg har et lille problem med min elskede E60 530I

jeg oplever den lige som "hopper" / "ryster" i bilen når jeg kører (60kmt)... ikke meget bare som om styretøjet ikke er helt så skarpt som det ellers pljere at være...

så mit spørgemål er : Måske støddemper - noget gummi bøsning...?? noget man selv kan tjekke..??

jeg har sat orginale 17" som er afbancleret og ikke skæve.. så det burde være udlukket det er dæk/fælge

håber der er en der har et godt bud:-)

god weekend kap

Sv: RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5377

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Er det efter hjulskift det er opstået ? , hvis ja , så må problemet højest sandsynligt ligge i hjul/dæk.

Mvh
BenAnd

Sv: RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5378

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
hey BenAnd

jeg var så uheldig at smardre mine 19" på en kant og skal have dem rettet og har fået dem afbanclet hos BMW de sagde de var lidt skæve og derfor har jeg sat min org. 17" som nærmste aldrig har kørt, og den ryster stadig så ved ikke om der er sket noget ved at ramme den kantsten...?? med styr tøjet i bilen..?

men har ikke rigtig mulighed for at skiftet til flere dæk nu hahaha

Sv: RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5379

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hejsa

Kunne tyde på at en af anlægs fladerne ( en af hjullejerne ) måske er blevet "slået" skæv da du ødelagede dine 19" fælge , af med hjulet og et måle ur på anlægsfladen , og kontroller om disse er ubeskadiget ( må ikke slå ), er en af dem skæve , ja så hedder det "byt til nyt" , køb enten org. BMW eller som minimum fra leje SKF.

Mvh
BenAnd

Sv: RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5380

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
måle ur på anlægsfladen..?? hva er anlægsfladen (sidder den på selve bremse skiven) eller...? for det giver god menning når du skriver det... hvilken del skal jeg kigge efter byt til nyt:-)

ps. jamen 19" er taget af og de orginale 17" er sat på og den gør det stadigvæk derfor var jeg lidt fustret:-)

tak for et super bud

kap
Sidste redigering: 10 år, 2 måneder siden af Kap.

Sv: RYSTER...ARhhh 10 år, 2 måneder siden #5381

• Kap
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • shoes & BMW
så det du lidt skriver er at "Forhjulsleje, incl. nav" kunne være det men jeg skal have fat i et måle ur, tjekker det så nav'et eller "anlægsfalden" på skiven..?

tak for rigtig godt svar:-)

kap
Sidste redigering: 10 år, 2 måneder siden af Kap.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.29 sekunder