Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

2004 525d E61 (En rigtig BMW har da træinteriør)
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: 2004 525d E61 (En rigtig BMW har da træinteriør)

2004 525d E61 (En rigtig BMW har da træinteriør) 13 år, 11 måneder siden #481

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Kenn har længe trykket mig på maven få at skrive lidt omkring min efterhånden gamle vogn..

Jeg har haft den et par år nu og den runder 250.000 km i januar. Jeg bruger den fortrinsvis igennem Sverige og Tyskland så bilen bliver brugt som den er bygget til.

Ab werk er den rimelig udstyret med Xenon med kurvelys, Business navi, udvidet klima, sædevarme, PDC for og bag, HI-FI højttalere & bluetooth.

Da jeg hentede bilen hos Arne Poulsen i Herning var det første der skete om aftenen var at flå de grå plastik lister ud og få monteret Pappelmasser dunkel i bilen. Jeg er forresten på 4 listesæt nu! Jeg har en kort overgang kørt med Papelmasser hell, Carrara (oliventræ) og nu Maderia - de sidste to kunne kun fåes til M5..

Jeg har opgraderet bilen lidt indvendigt..
  • Komfortstue (ubetinget et must..)
  • Head up display
  • Spejlpakke med nedblænd ude/indvendigt
  • FLA
  • Lyspakke i døre/fodrum
  • Opgraderet til Professionel navigation
  • Rullegardiner i bagdøre
  • Original sort alkantara himmel (har taget 2 Ã¥r at finde - specielt svært at finde til en bil uden soltag)
  • Original Ipod
  • Sportrat

Udvendigt ikke det store (det intereserer mig egentlig ikke)

M-sideskørte
Alpina front som endnu ikke er monteret

Der er stadig flere ting jeg gerne ville have lavet men bilen kan reelt ikke klare flere "investeringer". Bilen har kørt så langt at jeg burde skifte den snart men jeg har da en DAB radio liggende som skal monteres.
Sidste redigering: 13 år, 11 måneder siden af Morten.

Sv: 2004 525d E61 (En rigtig BMW har da træinteriør) 13 år, 11 måneder siden #482

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Morten.

Det er som tidligere sagt en vild flot kabine du har inden i bilen og din træpakke er faktisk en af de flotteste jeg har set til vores BMW E60 / 61 modeller.

250,000 Km. skriver du men jeg er da ret sikker på at der er mange flere Km. i den bil da den jo ofte får sig nogle gode lange ture så er du nervøs for det? Det ville jeg ikke være og slet ikke da jeg ved du passer den godt..

Rart endelig at kan hoppe ned fra din mave igen så vi andre fik lov til at se din flotte BMW med den flotte himmel og træpakke, for det er vel ikke kun mig der synes det er spændende at se hvad og hvorfor andre har det i deres BMW? og ikke mindst giver det jo en lyst til at lave det udstyr som man slet ikke var klar over man kunne få
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: 2004 525d E61 (En rigtig BMW har da træinteriør) 13 år, 11 måneder siden #487

• Holtzmann
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Hej Morten

Det er en flot bil du har der, ser godt ud.

Godt nytår

Per
Mvh
Per, BMW E61 523i 2007
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.38 sekunder