Valget faldt på denne på en lidt baglæns måde...
Jeg var ude efter en "sjov" bil... og havde kik på en 335i... som jeg bare syntes ser damn nice ud... og havde fundet en forhandler i dk som havde en til mit budget - eller næsten - så med 3 måneders forhandling (forhandler var en smart-i-fart type som bare ikke ville bøje sig nogle vejne) men det lykkes til sidst da han efterhånden blev overbevist om jeg var en seriøs køber - havde været inde i bilen - mens den stod på lift)...men så skete der noget utroligt... jeg havde checken i hånden... men skulle lige ud på en prøve tur... (for første gang) og på turen kom 2 fejl.. nok ikke rigtigt noget, meeen, mener nu at en bil der står til salg skal være fejl fri ved kørsel... sælger mente ikke de fejl var et problem.. (dæk tryk, og lav køler væske) desuden fandt jeg bilen var for lav til hverdags brug... så valgte efter at sove på det at sige nej tak alligevel... og så gik jagten igen ind... for hvad skulle det så være... med et kørsels behov på 12-15000 om året skulle det være en benzin, og den måtte ikke være for lav... så var mulighedderen ikke så store... der var 4-6 stykker tottalt - og valget faldte så på en 530i stående i odense - en samtale med sælger overbeviste mig mig det var turen værd at køre der over, så det gjorde jeg sidste onsdag - og så var jeg solgt... skrev under.. og fik bilen leveret fredag - dejlig weekend...
den har stort set alt i udstyr... mangler ikke rigtigt noget.. dog kunne jeg godt tænkte mig en lille ting så som USB afspilning og opladning af min telefon....
og har jagtet bilen rundt for at finde ud af hvad og hvor - men den har bare ikke et usb stik.. mærkeligt for den har bluetooth.. så tænkte... TCU i ærmlænet - der sidder et stik (
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det.det må da kunne noget, men hvad?
desuden overvejer om jeg skal opgradere fra CCC til NBT,
Dele af denne besked er skjult for gæster. Log på eller registrer for at se det. så det kunne da være et projekt til foråret... men ved ikke helt hvordan man koder - og det kan jeg ikke rigtigt finde noget på - endnu.... men tænker også at Kenn og mobilteknik kunne gøre det, for det ser jo prof. ud det de har lavet..
nå - det blev noget af en smøre bare for at introducere mig selv, og ikke mindst min bil... (som jeg ikke selv har fået taget billeder af, men snydes skal i da ikke)