Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW logic 7.
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW logic 7.

BMW logic 7. 11 år, 3 måneder siden #4606

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Folkens.

Ville hører om nogle herinde ved om det er muligt at montere dette system til trods for at jeg kun har business navi med 6.5" skærm? eller skal jeg have CCC(8.8) eller CIC navi for det spiller rigtigt sammen?

Jeg har 2 subber i bunden af bilen men det lader ikke til at jeg har nogen som helst lille forstærker i min e60!?

På forhånd tak

Sv: BMW logic 7. 11 år, 3 måneder siden #4611

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Ahh så er jeg med! ja jeg har meget at lærer da det er min første BMW, det er noget andet land end det jeg er vant til;-)

Ved du om jeg ville kunne montere de logic 7 enheder og logic 7 sub uden at brænde min radio M-ASK af? eller er de basser i bunden noget "tungere" at trække!?

MVH

Sv: BMW logic 7. 11 år, 3 måneder siden #4614

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej

Ok det lyder jo rigtigt godt!

Mht de diskanter skal der så ikke noget delfilter mellem hvis jeg bare stæjler kabler fra den 4" enhed i døren? der er der det indbygget i diskanten?

De logic7 baseheder giver de noget mere end de alm? for der er ikke meget bas i dem jeg har nu;-)

Sv: BMW logic 7. 11 år, 3 måneder siden #4618

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Ok men hvis det ikke er nødvendigt at montere en formodstand? de gør folk vel ikke der har monteret de diskanter eller?

Ok jeg så jeg se om jeg kan finde sådan en forstærker på et tidspunkt<

Tak for svarende;-)

Sv: BMW logic 7. 11 år, 3 måneder siden #4630

• Gino
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Der sidder en M-ASK i min og vil bare lige sikre mig at jeg har most på den enhed også så jeg kan montere den Logic7 amp der. og kan alle typer M-ASK, CCC eller CIC kodes så man får menupunktet equalizer så jeg kan indstille lyden?

Og når man montere lysledninger(most) på amp og M-ASK er det så ligemeget hvad for en af de ledninger der går hvorhen? eller er der noget af den nederste på amp skal gå til nederst på M-ASK eller hvordan?

MVH
Sidste redigering: 11 år, 3 måneder siden af Gino.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.98 sekunder