Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

535d E61 LCI 2008
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: 535d E61 LCI 2008

535d E61 LCI 2008 11 år, 4 måneder siden #4497

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Så har jeg endelig fået bilen hjem. Jeg har bygget den om til varebil, så når den er blevet toldsynet starter kommunikationen med SKAT. Det tager vist ca. 8 uger.

Anyway, jeg har lige skudt et par billeder af den. Udstyrslisten har Kenn postet herinde for noget tid siden, og den er jeg ganske tilfreds med (indtil videre). Noget rigtig fedt er sæderne, som er klima komfort sæder. De kan puste kold luft ind til benene og ryggen, og det er virkelig lækkert i denne varme.

foto1.JPG

foto2.JPG

... og sluttelig fra kabinen. Det er en M-sport version med det hele. Ret lækkert

foto3.JPG
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, Deljeh

Sv: 535d E61 LCI 2008 11 år, 4 måneder siden #4499

• Ruben
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Fin bil
Tillykke med den. Det kan du kun blive glad ved.

Hilsen Ruben
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sune

Sv: 535d E61 LCI 2008 11 år, 4 måneder siden #4538

• Sune
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Jeg endte med at bruge et firma mht. afgiftsfastsættelsen. Jeg kunne ikke vente (jeg narrede vist mig selv, ved at tro at jeg kunne se på den bil i 8 uger uden at køre i den). Nu kan jeg køre i den - lækkert, lækkert

Anyway, det firma jeg brugte jeg jeg stærkt anbefale, så hvis du skal importere en bil, så send en PM til mig, så kan jeg fortælle hvem jeg brugte.

Mvh. Sune

PS: Jeg fik en meget "rimelig" afgift
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.21 sekunder