Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Fra Audi til BMW
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Fra Audi til BMW

Fra Audi til BMW 11 år, 8 måneder siden #4098

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Alle sammen,

Jeg vil da også lige dele min overgang fra A til B med Jer.

Før jul var min kone og ene datte så uheldig at være indvolveret i et trafikuheld i vores A6. Heldigvis skete der intet med hverken kone eller datter. Men vores A6'er blev total skadet. Utroligt hvor ødelagt en bil egentlig kan bliver, og personerne i den ikke har taget skade. Så jeg priser mig lykkelig for tyske kvalitets biler.

Så nu skulle der findes en ny bil. Og da jeg altid har kørt Audi og været utrolig glad for dette kiggede jeg naturligvis efter endnu en Audi. Men mine "bilpusher" forsøgte alligevel at overtale mig til en BMW. (Han er en god ven, så man lytter jo).

Efter lang tid søgen fandt han endelig bilen til mig. Det blev en BMW 523i. Og dette har jeg ikke fortrudt. Faktisk er jeg blevet så glad for denne bil at jeg gerne vil have den opgraderet på nogle punkter. Og så er det naturligvis Mobilteknik man ender på.

Skrmbillede2014-04-15kl.09.25.00.png
BMW 523i Aut. F10
Sidste redigering: 11 år, 8 måneder siden af iDahm.
Følgende bruger(e) har sagt tak: kenn, Kap, Deljeh

Sv: Fra Audi til BMW 11 år, 8 måneder siden #4099

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Det er super godt at høre at der ikke er sket noget med familien, når nu man må sige at du er kommet et skridt videre. Når man har sagt A må man også sig B og sådan

Den BMW du har fået købt dig er jo også sådan en man kan sætte sig ned i en lænestol og nyde synet af i timevis, for den er bare flot.

SÃ¥ velkommen til og Tak for at du viste din smukke bil
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Fra Audi til BMW 11 år, 8 måneder siden #4100

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
kenn skrev:

Den BMW du har fået købt dig er jo også sådan en man kan sætte sig ned i en lænestol og nyde synet af i timevis, for den er bare flot.

SÃ¥ velkommen til og Tak for at du viste din smukke bil

Tak.

Jeg nyder den også hver dag. Både udefra men også indefra. Sådan en komfort kabine sidder man rigtig godt i.
BMW 523i Aut. F10

Sv: Fra Audi til BMW 11 år, 6 måneder siden #4283

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Bilen er jo hentet fra Tyskland, og jeg har på fornemmelsen at den har fungeret som "bil med chauffeur" for den har meget udstyr til bagsæde passageren. Bl. a. telefon i armlænet. Men snap in adaptoren som man skal forbinde denne bluetooth mobil til var ikke med.

Noget så retro som "bil telefon" er jo ikke noget der er så brugbart i dag, men jeg vil bare gerne have at funktionerne i bilen virker. Så jeg fandt en på ebay og kombineret med et taletidskort fra TDC kom der original BMW telefon til VIP folkene på bagsædet.

Som sagt er det nok ikke noget der bliver brugt, men det er jo altid rart med BMW udstyr.

image.jpg

image_2014-05-31.jpg
BMW 523i Aut. F10
Sidste redigering: 11 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Fra Audi til BMW 11 år, 4 måneder siden #4567

• iDahm
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Så fik jeg lige taget et nyt billede af BMW'en, nu med sommerhjulene på.

Jeg synes selv det de passer utroligt godt til bilen. Det er BMW style 311.

Skrmbillede2014-08-16kl.15.24.01.png
BMW 523i Aut. F10
Sidste redigering: 11 år, 4 måneder siden af iDahm.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap

Fra Audi til BMW 11 år, 3 måneder siden #4568

• GABA
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Arh men hvor er den bare fed:)
Mit livs kærlighed: BMW E60 525d
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.27 sekunder