hey dan g
tillykke med den, og ja smid da lige et par billeder op
KAP
DanG skrev:
Så blev det mig og kærestens tid til at eje en BMW
Mig og kæresten var for 2 uger siden ude og se på en BMW 530d hos Allan hansen i Vejle, vi var utrolig hurtig til at finde ud af det var lige den vogn vi ville have og den havde egentlig alt det udstyr vi søgte "næste" og efter en masse papir arbejde hos banken fik vi det sidste på plads og kunne hente bilen igår Lørdag, på vejen derud var jeg utrolig nervøs for at hente den for har aldrig i mit 25 års lange liv troede jeg skulle eje sådan en dyr vogn godt nok er den brugt og sådan men stadig en luksus bil der siger spar 2.
Vi tænkte jamen nu hvor vi har hentet den i jylland så kunne vi lige så godt besøge sviger familien i Frederikshavn, og det var min første lange tur i sådan en dejlig bil,har aldrig kørt rundt i sådan en kvalitet, og første gang jeg ikke har haft ondt bag i efter at have siddet 4 timer i samme stilling .
Fantastisk bil, bedste køb jeg og kæresten har gjort, nu skal vi lige forbi Kenn og lave små ting på bilen, og håber at kunne finde et BMW community man kan mødes og dele erfaringer,