Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

BMW E92 M3 årgang 2008
(1 viser) (1) Gæst
Her kan du lægge billeder af din Bmw ind og vise hvad du har fået lavet, eller vise hvordan den ser ud. Beskriv gerne hvorfor du valgte denne Bmw model og din oplevelse med bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: BMW E92 M3 årgang 2008

BMW E92 M3 årgang 2008 12 år, 5 måneder siden #2757

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Var forbi værkstedet i dag da der er ved at blive lavet strøm og luft forskellige steder. Der kom en kunde forbi som kørte i en BMW M3 der i den grad bare var sprød. Jeg skulle se hvilke lydsystem der var i bilen, og som jeg sagde til ham at det ikke kunne lade sig gøre uden at man kørte en tur i den.

Det er da ok sagde han og smed nøglen over i skødet på mig.

Startede den og så langsomt men sikkert startede bilen CCC system op i bilen. Den havde ikke noget lydsystem monteret i sig overhovedet, men indrømmet så startede vi med at køre taget ned og, (her må bandes) hold dog kæftttttttt den lyd så sprød når man satte i gang. Den bil er simpelthen bare fantastisk.

En lille tur på motorvej og alle der blev overhalet, hang nærmest ud af vinduerne når den skreg og fløj forbi dem. De udstødningsrør skriger som en gal, når man accelererer..

Det var en super oplevelse og jeg lægger selvfølgelig nogle billeder op af den en af dagene.
Vi drøftede montering af BMW CIC navigation og BMW Logic 7 lydsystem, så nu bliver det spændene at se om den kommer på værkstedet til montering efter ferien.

Ejeren mente jeg kørte den for pænt og slog den hen på power og så puha det skal ikke beskrives for så bliver du misundelig.

Helt klart en super oplevelse.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 5 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E92 M3 årgang 2008 12 år, 4 måneder siden #2857

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nu lovede jeg nogle billeder af den BMW M3 jeg var ude at prøve en tur i. De kommer så her. Lader billederne tale for sig selv...

BMW_M3.1Medium.JPG

BMW_M3.2Medium.JPG

BMW_M3.3Medium.JPG

BMW_M3.4Medium.JPG

BMW_M3.5Medium.JPG

BMW_M3.6Medium.JPG

BMW_M3.7Medium.JPG

BMW_M3.8Medium.JPG

BMW_M3.9Medium.JPG

BMW_M3.10Medium.JPG

Sådan en BMW M3 er en hidsig krabat, og man skal i den grad passe på at man ikke at kører for stærkt. For det mærkes næsten ikke at man rammer 100 .
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 12 år, 4 måneder siden af kenn.

Sv: BMW E92 M3 årgang 2008 12 år, 4 måneder siden #2860

• Morten
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Ikke noget for mig for jeg kan ikke lide interiørlisterne...
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.36 sekunder